جدیدترین مطالب

سردار لک زایی، در مجموعه سپاه شخصیتی بود که مسائل را خوب تحلیل می کرد و از مدافعان حقوق اهل سنت و عامل وحدت میان شیعه و سنی بود.
 
در راستای گرامیداشت چهلمین روز عروج عارفانه سردار حبیب لک زایی شب شعر و خاطره «یاد یار» با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و بسیجیان در سالن اشراق اداره ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج، مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید لک زایی، به بیان ویژگی های رفتاری و اخلاقی این سردار بزرگ و سرافراز پرداخت و گفت: وی در تمام مراحل کاری در میدان حاضر و با پبگیری و انجام به موقع فعالیت ها و ماموریت ها در استان اثر بخش بود.

سرهنگ پاسدار حمزه دهقان افزود: ما امروز باید رفتار و منش سردار لک زایی را الگو و سر لوحه کار خود قرار دهیم و رهرو و ادامه دهنده راه وی باشیم.

همچنین سردار شعبانی یکی از فرماندهان اسبق سپاه و انتظامی استان سیستان و بلوچستان از سردار حبیب لک زایی به عنوان الگوی دفاع مقدس یاد کرد و افزود: زندگینامه شهداء، تاریخ شفاهی رشادت و ایثار آنها در دوران دفاع مقدس است که بایدثبت و ضبط شود و این خاطرات به نسل های بعدی منتقل شود.

وی ادامه داد: سردار لک زایی، در مجموعه سپاه شخصیتی بود که مسائل را خوب تحلیل می کرد و از مدافعان حقوق اهل سنت و عامل وحدت میان شیعه و سنی بود که با نگاه فرهنگی و همت بلند کارهای فرهنگی را در راستای مبارزه با محرومیت زدایی در استان انجام داد.
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
شهید لک‏ زایی به احیای فریضه امر به معروف اهتمام ویژه‏ ای داشت
دلنوشته بچه های هیئت رزمندگان اسلام در اربعین سردار لک‏ زایی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید