جدیدترین مطالب

نوشته ای از: علیرضا خلیفه زاده درباره سردار حاج حبیب لک زایی
به خاطر درس و مشق چند سالی زابل بودم. مسجدی که روبه روی خوابگاه دانشجویی ما بود - در خیابانی که منتهی به ورزشگاه آن شهر می شد - همیشه هنگام نماز مردی مهربان خاکی را می دیدم. حاج حبیب لک زایی! پدرش حاجی آقا اعتمادی پیش نماز مسجد بود ولی چون تفاوت شهرت داشتند من متوجه این ارتباط پدر و پسری نبودم. چند سالی گذشت تا این راز بدین طریق فاش شد!
 
بعد از دوره ی دانشجویی، سربازی من در همان شهر افتاد. شبی در مسجد پیش حاج آقا اعتمادی - نمی دانم آلان زنده است یا نه - رفتم. او گفت: برگشتی زابل. گفنم: برای سربازی آمده ام. چند لحظه ای به کجایی و چه می کنی و... گذشت.
 
من که به خاطر تحصیلاتم افسر وظیفه ی بهداری بودم. فردا به محل کارم که رفتم مسئول درمانگاه  گفت: فلانی! فرمانده شما را خواسته! با ذهنی پر از سوال رفتم سپاه. - درمانگاه در مرکز شهر بود و برای عموم مردم ارایه خدمت می کرد. توی راه همه اش به این فکر بودم چه اتفاقی افتاده و ....؟؟؟
 
پیش فرمانده سپاه جناب سرهنگ لک زایی که دورادور می شناختمش رفتم. بسیار مهربان  گفتگو کرد و گفت: پدر ذکر خیرتان را کرده، شما مهمان ما هستید؛ هر کاری داشتید در خدمتم. و ... و .... مانده بودم پدر کیست؟
 
گفتم: جناب سرهنگ پدر شما؟
 
گفت: حاج آقا اعتمادی!
 
شرمنده شدم. این همه محبت کرده بود آن وقت من نمی دانستم منظورش از حاجی آقا کیست.
 
سردار لک زایی تکیه کلامش: "مردم داری" بود.
 
امروز کیلومتر ها دور از گناوه و زابل و خلیج فارس در سایت خلیج فارس دیدم با لینک سایت تابناک نوشته (سه ساعت پیش) سردار لک زایی به یاران شهیدش پیوست. 
کد خبر: ۲۷۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
سردار حبیب الله لکزایی جانشین فرمانده سپاه سلمان امروز سه‌شنبه بر اثر جراحات ناشی از جانبازی به خیل یاران شهیدش پیوست.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار حبیب الله لکزایی جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، امروز سه‌شنبه بر اثر جراحات ناشی از جانبازی به خیل یاران شهیدش پیوست.

سردار لکزایی علاوه بر جانشینی فرمانده سپاه سلمان، در کارنامه خود فرماندهی سپاه زابل و دبیری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان‌وبلوچستان را نیز دارا بوده و در دفاع مقدس نیز فرماندهی برخی یگان‌های لشکر ثارالله را به عهده داست.

این شهید بزرگوار در زمان خدمت خود در سیستان و بلوچستان در کنار شهیدانی چون سردار نورعلی شوشتری و سردار رجبعلی محمدزاده فرمانده اسبق سپاه پسیستان و بلوچستان، اقدامات موثری در جهت مقابله با اشرار و ضدانقلاب در شرق کشور و ایجاد وحدت و همدلی بین قبایل و طوایف این منطقه داشته است.
 
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
شهید لک‏ زایی به احیای فریضه امر به معروف اهتمام ویژه‏ ای داشت
دلنوشته بچه های هیئت رزمندگان اسلام در اربعین سردار لک‏ زایی
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید