جدیدترین مطالب

غم از دست دادن حاج حبیب لک زایی نه تنها برای خانواده ایشان است، بلکه غم سهمگین برای خانواده هیئت امنای این آستان مقدس نیز هست. مدیر اجرایی هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) ادیمی افزود: سردار شهید لک زایی در هنگام حضور در کنار تربیت شهدا، در حلقه افراد مراجعه کننده به خود قرار می گرفت و سخنان، مشکلات و پیشنهادات آنها را بدون هیچ واسطه ای می شنید و برخی را همان لحظه و برخی دیگر را در زمان های بعد به سرانجام می رساند. وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های گلزار شهدا پس از شهادت سردار لک زایی، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم راه این سردار را در این مجموعه فرهنگی و رسیدگی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادامه دهیم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به گزارش روابط عمومی هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهر ادیمی، جلسه هیئت امنای گلزار شهدا در محل حسینیه مجتمع فرهنگی سردار شهید حاج حبیب لک زایی در آستان مقدس گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهر ادیمی و با حضور معاون مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.

در این جلسه که اکثر اعضای هیئت امناء گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) شهر ادیمی شرکت داشتند، بر ادامه راه سردار شهید حاج حبیب لک زایی در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تاکید شد.

در ابتدای این جلسه مدیر اجرایی هیئت امنای گلزار شهدا، گزارش جلسه قبل هیئت امنا را قرائت نمود.

رضا سرگزی گفت: غم از دست دادن حاج حبیب لک زایی نه تنها برای خانواده ایشان است، بلکه غم سهمگین برای خانواده هیئت امنای این آستان مقدس نیز هست.

مدیر اجرایی هیئت امنای گلزار شهدا افزود: سردار شهید لک زایی در هنگام حضور در کنار تربیت شهدا، در حلقه افراد مراجعه کننده به خود قرار می گرفت و سخنان، مشکلات و پیشنهادات آنها را بدون هیچ واسطه ای می شنید و برخی را همان لحظه و برخی دیگر را در زمان های بعد به سرانجام می رساند.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های گلزار شهدا پس از شهادت سردار لک زایی، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم راه این سردار را در این مجموعه فرهنگی و رسیدگی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادامه دهیم.

معاون هماهنگ کننده هیئت امنای گلزار شهدا حضرت رسول اکرم (ص) در این جلسه گفت: سردار شهید لک زایی فردی مدیر و مدبر، یاور و حامی خانواده معظم شهدا و محرومان جامعه بود و در عین حال بسیار مهربان بود.

یزدان پور ادامه داد: بارها من خود شاهد بودم که حاج آقای لک زایی وقت زیادی را برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران و برای دیدار با آنان می گذاشت و علاوه بر شنیدن درد دل آنان، به مشکلاتشان نیز تا حد امکان رسیدگی می کرد و برخی امور را نیز انتقال می داد.

این پدر شهید به نمایندگی از همه اعضای هیئت امناء گفت: ان شاء الله با راهنمایی های حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک زایی و همراهی اعضای هیئت امناء، با قوت ادامه دهنده راه و برنامه های سردار شهید لک زایی در آستان مقدس گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهر ادیمی و در خدمت خانواده معظم شهدا و ایثارگران خواهیم بود.

شهردار شهر ادیمی و مدیر هیئت امنای گلزار شهدا در این جلسه گفت: حاج حبیب لک زایی همواره برای رسیدگی به حال مردم و خصوصا محرومان در جامعه تاکید داشت.

مهندس یزدانجو ادامه داد: سردار شهید گاهی اوقات بنده و تعدادی دیگر از افراد را جمع می کرد و به منزل محرومان می رفتیم و با مدیریت ایشان اندکی از مشکلات را حل می نمودیم.

در ادامه مدیر تعاون هیئت امناء گلزار شهدا، ضمن تاکید بر ادامه راه سردار شهید لک زایی گفت: این مدیریت امسال نیز سنت حسنه طبخ و توزیع حلیم که بنا به پیشنهاد سردار شهید لک زایی و حمایت او و جمعی از خیرین و ... در روز عاشورای حسینی و برای عزاداران انجام می شد را در دستور کار دارد.

معاون مدیر فرهنگی هیئت امنا نیز اعلام آمادگی خود را جهت انجام برنامه های فرهنگی مصوب طبق روال گذشته اعلام نمود.

حسین صیادی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس هیئت امنای گلزار شهدای ادیمی گفت: سردار لک زایی با حضور در این آستان، این گلزار شهدا را به عنوان یک قطب فرهنگی مطرح نمود و مراسماتی که در این آستان برگزار می شود، با مشارکت مردمی است.

مدیر تربیت بدنی هیئت امنا نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد تیم های فوتبال، فوتسال و ...، گفت: سردار شهید لک زایی برای سلامتی و حفظ نشاط و ایجاد روحیه در جوانان این مدیریت را به مجموعه های دیگر هیئت امناء اضافه نمود و ما این فعالیت و برنامه ها را که نظر این شهید والامقام نیز بوده است، همچنان ادامه خواهیم داد.

در ادامه مدیریت های درمان، دانش آموزی، بازرسی، خواهران و ... هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهر ادیمی ضمن تاکید مجدد بر ادامه راه این شهید معظم، گزارشی از اقدامات انجام شده قسمت های مربوط به خود را در این آستان را به حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک زایی ارائه نمودند.

گفتنی است سردار حبیب لک‏زایی رئیس هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهر ادیمی، که جانباز 73 درصد بود پس از 24 سال تحمل رنج و مرارت جراحت‏های دوران دفاع مقدس ظهر روز سه شنبه 25 مهر 1391 در بیمارستان بعثت تهران به لقاء الله پیوست.

این پدر شهید، در طول سال‏های خدمت خود، رسیدگی مجدانه به خانواده شهدا و ایثارگران و محرومان و مستضعفان را در کارنامه خود به یادگار گذاشت و در فاصله یک روز مانده به سالگرد «شهدای وحدت سیستان و بلوچستان» در روز شهادت امام جواد علیه‏السلام به جمع یاران و فرزند شهیدش پیوست و پس از تشییع در زاهدان در روز چهارشنبه، و روز بعد در زابل، یک ساعت به اذان ظهر روز پنج شنبه بیست و هفتم مهرماه 1391 در حسینیه شهر ادیمی برای همیشه آرام گرفت.
 
پیام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور
پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تسلیت برخی نهادهای فرهنگی و مذهبی

پیام نماینده سیستان در مجلس به مناسبت شهادت سردار لک‌زایی

پیام تسلیت نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع)

سبک زندگی سردار لک زایی در کلام معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)

پيام تسليت دبير ستاد احياء استان همدان 

شهید لک‏ زایی؛ الگوی سرآمد پاسداران و بسیجیان
سخنرانی منتشر نشده ای از سردار شهید لک زایی
شهید لک‏ زایی به احیای فریضه امر به معروف اهتمام ویژه‏ ای داشت
دلنوشته بچه های هیئت رزمندگان اسلام در اربعین سردار لک‏ زایی
 
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید