جدیدترین مطالب

سردار شهيد حبيب لک‌زايي:
244748_m.jpgآنچه که در بحث امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف  مهم است مسئله معرفت به امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف  است و انساني که معرفت به امام زمان داشته باشد قطعاً محبت به امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف  دارد و انساني که محبت به امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف  داشته باشد قطعاً مطيع امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف  است و اطاعت از امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف  مي‌کند و انساني که مطيع امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف  باشد قطعاً مطيع ولايت فقيه و مطيع حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي است.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 سردار شهيد حبيب الله لک زايي

 سردار شهيد حبيب‌الله لک‌زايي، متولد 1342 شمسي، اهل زابل در استان سيستان و بلوچستان بود. وي پيش از پيروزي انقلاب در معيت پدر خود، که روحاني مبارز عليه رژيم شاه بود، به مخالفت با رژيم مي‌پرداخت. در اسنادي که بعد از پيروزي انقلاب از پاسگاه منطقة سکونت وي بدست آمد نام او و پدرش در ليست اعدام ساواک قرار داشت. ايشان پس از پيروزي انقلاب فعاليت‌هاي فراوان داشت. در سال 1358 به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ملحق شد.
 
او در طول جنگ هشت سالة ايران در عمليات فتح‌المبين و کربلاي پنج حضور داشته است و سابقة بيش از صد ماه حضور در مناطق عملياتي جنوبِ شرق کشور را نيز دارد و در سال 67 در عمليات کربلاي پنج، در منطقه عملياتي شلمچه از ناحيه چشم، پهلو، سر، گردن و پا به شدت مجروح شد به طوري که ساير همرزمان وي که اسير شدند تصور کردند شهيد شده است و در اردوگاه اسرا براي وي مراسم فاتحه گرفتند؛ اما بعد از مداوا و تلاش پزشکان در بيمارستان آيت‌الله کاشاني اصفهان به عنوان شهيد زنده به زندگي بازگشت. از قول وي نقل شده است که: «از کربلاي پنج به بعد، خدا به او براي زندگي وقت اضافه داده است و لذا بايد آن را وقف خدا نمايد».

سردار شهيد حبيب‌الله لک‌زايي از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و جانشين سپاه سلمان سيستان و بلوچستان، رئيس هيئت امناي گلزار شهداي حضرت رسول اکرم صلي الله عليه و آله و سلم  شهر اديمي، دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر استان و مدير بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود عجل الله تعالي فرجه الشريف  سيستان و بلوچستان انجام وظيفه کرده و  تدريس در دانشگاه‌هاي سيستان و بلوچستان را در کارنامة خود داشت. بارها مورد تهديد فرقه وهابيت قرار گرفته بود و پسر وي «مسلم» نيز توسط گروهک منحرف ريگي به شهادت رسيد.

سردار حبيب لک‏ زايي که جانباز 73 درصد بود پس از 24 سال تحمل رنج و مرارت جراحت‏هاي دوران دفاع مقدس، ظهر روز سه شنبه 25 مهر 1391 در بيمارستان بعثت تهران به لقاء الله پيوست.

سردار شهيد حبيب لک‌زايي:

آنچه که در بحث امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف  مهم است مسئله معرفت به امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف  است و انساني که معرفت به امام زمان داشته باشد قطعاً محبت به امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف  دارد و انساني که محبت به امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف  داشته باشد قطعاً مطيع امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف  است و اطاعت از امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف  مي‌کند و انساني که مطيع امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف  باشد قطعاً مطيع ولايت فقيه و مطيع حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي است.

منابع:

1. خبرگزاري اهل‌بيت (ابنا).

2. سايت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي.

3. سايت ويکي پديا.

4. سايت خبرگزاري قرآني ايران (ايکنا).
 
منبع: مجله امان، شماره 39 ، مقالات.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید