جدیدترین مطالب

مدیریت آموزش و پرورش قهرمان بدون باخت مسابقات فوتسال جام فجر فرهنگیان یادواره سردارشهید حبیب لک زایی شد

مسابقات فوتسال جام فجر فرهنگیان یادواره سردار شهید حبیب لک زایی شب گذشته در سالن شهید جمالزهی به کار خود پایان دادو تیم فوتسال مدیریت آموزش و پرورش زابل قهرمان بدون باخت این دوره از مسابقات شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مهدی شهدادی با اشاره به کیفیت مناسب این بازی ها خاطرنشان کرد: این مسابقات به مدت ده روز در سالن شهید جمالزهی زابل برگزار شد که در پایان تیم های مدیریت ، مجتمع آهای موزشی و پرورشی شهید میر حسینی و امام علی(ع) به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در دیدار پایانی تیم مدیریت آموزش و پرورش موفق شد با نتیجه دو بر صفراز سد تیم مجتمع آموزشی و پرورشی شهید میر حسینی گذشته ، به مقام قهرمانی دست یابد.

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش ضمن تقدیر از بازی جوانمردانه کلیه تیم ها در طول مسابقات اظهار داشت: تیم مجتمع آموزشی و پرورشی شهید میرحسینی نیز تیم اخلاق این بازی ها لقب گرفته است.

در پایان نیز با حضور معاونین پرورشی و آموزش متوسطه و مدیران مجتمع های آموزشی و پرورشی از تیم های برتر تجلیل شد.

 حاشیه های مسابقات فوتسال جام فجر فرهنگیان یادواره سردار شهید حبیب لک زایی
مسابقات فوتسال جام فجر فرهنگیان یادواره سردار شهید حبیب لک زایی برگزار شد و تیم های برتر نیز معرفی شدند اما این بازی ها حاشیه هایی هم داشت.

مسابقات فوتسال جام فجر فرهنگیان یادواره سردار شهید حبیب لک زایی با حضور ۹ تیم در دو گروه پس از ۳۲ بازی طی دو هفته برگزار شد که تیم های مدیریت ، مجتمع های آموزشی و پرورشی شهید میر حسینی و امام علی (ع) به ترتیب اول تا سوم شدند.

حاشیه های بازی ها:


* در حین مسابقات به دلیل فوت مادر دروازه بان تیم مدیریت قبل از شروع بازی کلیه حاضرین به قرائت فاتحه پرداختند.

*حضور معاونین پرورشی و آموزش متوسطه  در شب پایانی از جلوه های خاص بازی ها بود.

* یکی از اعضای کلیه تیم ها شخص مدیر مجتمع بود که دوشادوش سایر اعضا در بازی ها حضور داشتند .

گزارش تصویری این مسابقات

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید