جدیدترین مطالب

با حضور ریش‌سفیدان، معتمدین، اقشار مختلف مردم و مسئولان، دومین یادواره سردار شهید حبیب لک زایی در زرآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، دومین یادواره شهید لک زایی و محفل انس با قرآن کریم پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان بخش و شهرستان کنارک و قاری بین‌المللی حمیدرضا احمدی وفا در زرآباد برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی کنارک در این مراسم با اشاره به آیات و روایاتی در خصوص شهید و شهادت و جانبازی اظهار داشت: در مقام شامخ و با عظمت شهدا همین بس که آنان «عند ربهم یرزقون» هستند.

حجت‌الاسلام حمیدرضا جامعی افزود: سردار شهید لک زایی نقش بی‌بدیلی به عنوان پرچمدار وحدت و یکپارچگی نزد جهان اسلام داشت.

بخشدار زرآباد هم در این مراسم گفت: حیات پر سراسر خیر و برکت شهید لک زایی، حیاتی جاودانه در قلب و ذهن مردم است.

مجتبی شجاعی بیان کرد: ارتزاق از سفره فداکاری، ایثار، از خودگذشتگی و مردمداری از خصایص این شهید بزرگوار بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج زرآباد نیز گفت: این یادواره با هدف معرفی هر چه بیشتر شخصیت معنوی سردار شهید حبیب لک زایی جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، برگزار شد.

پرویز پودینه افزود: شهدا و جانبازان سند افتخار دینی و ملی ما ودر حقیقت طلایه‌داران آفتاب و اساتید واقعی اخلاق و نگاه مؤمنانه و مسئولانه به زندگی هستند و مادامی که ارزش‌های این انقلاب گره در یاد شهدا و امام شهدا و رهروی ولایت خورده باشد در همه عرصه‌ها پیروز خواهیم بود.

مصطفی لک زایی فرزند سردار شهید حبیب لک زایی نیز در ادامه مراسم به فرازی از زندگینامه آن شهید بزرگوار  پرداخت و از مردم بلوچستان به ویژه مردم کنارک و زرآباد تقدیر و تشکر کرد.

تنی چند از شاعران نیز در این محفل به قرائت شعر پرداختند و حمیدرضا احمدی وفا قاری بین‌المللی کشورمان هم به مدت 45 دقیقه به قرائت سوره آل عمران پرداخت و مردم را با صدای خویش از قرآن کریم مستفید کرد.

این یادواره به همت بخشداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر، حوزه مقاومت بسیج زرآباد وآموزش و پرورش، کمیته امداد، تبلیغات اسلامی شهرستان کنارک برگزار شد.

این یادواره با هدف معرفی هر چه بیشتر شخصیت معنوی سردار شهید حبیب لک زایی جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

این یادواره دومین یادواره‌ای است که به منظور تجلیل از خدمات شایسته سردار شهید لک زایی برگزار می‌شود و نخستین یادواره شهید حبیب دلها و سردار بی‌ادعای سپاه در 24 آذرماه امسال در زرآباد برگزار شد.

سردار شهید حبیب لک زایی که در اواخر مهرماه امسال به خیل شهدا پیوست، در سال 1358 وارد سپاه پاسداران شد و تا پیش از شهادت، در سمت‌های جانشین و فرمانده سپاه شهرستان زابل، معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان، جانشین سپاه سلمان، رئیس هیئت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) شهر ادیمی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان و مدیر عامل بنیاد حضرت مهدی موعود (عج )، رئیس مؤسسه امدادگران عاشورا سیستان و بلوچستان انجام وظیفه کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید