جدیدترین مطالب

 مدیر آموزش و پرورش زابل: در یادواره شهدای تاسوکی امسال جای خالی سردار لکزایی شدیدا احساس می شود

مدیر آموزش و پرورش زابل در جلسه ستاد اجرایی شاهد که با حضور اعضا در دفتر مدیریت برگزار شد گفت: در یادواره شهدای تاسوکی امسال جای خالی سردار لکزایی شدیدا احساس می شود و ما باید بدون در نظرگرفتن پست و جایگاه برای شادی روح این سردار بزرگ برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این یادواره تلاش کنیم.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش زابل حسن معزی با اشاره به افزایش تعداد یادواره های شهدایی که اخیرا برگزار شده اظهار داشت: خوشبختانه یادواره های شهدا هر روز باشکوه تر از قبل برگزار می شود و این نشان دهنده عشق مردم به شهداست.

مدیر آموزش و پرورش زابل به برگزاری یادواره شهدای تاسوکی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش زابل آمادگی کامل  را برای همکاری در برگزاری یادواره شهدای تاسوکی  دارد.

وی به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کردو افزود: دومین نهادی که بعد از پیروزی انقلاب تاسیس شد بنیاد شهید بود که نشان دهنده اهمیت و تاثیر گزاری عملکرد این نهاد است.

وی شهدا را ولی نعمت همه اقشار جامعه خواند و تصریح کرد: با توجه به نزدیکی آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها رسیدگی به امور تحصیلی و علمی خانواده معظم شاهد از اولویت های کاری ستاد می باشد.

در ادامه اعضاء با بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مختلف به بررسی امور شاهد و ایثارگران در حوزه آموزش و پرورش و نیز برگزاری یادواره شهدای تاسوکی در آخرین روز های سال ۹۱ پرداختند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید