جدیدترین مطالب

همزمان با "هفتمین یادواره شهدای فاجعه تروریستی تاسوکی" دبیر کل مجمع جهانی اهل‏بیت(ع) با خانواده سردار شهید لک زایی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت (ع) ـ ابنا ـ همزمان با "هفتمین یادواره شهدای فاجعه تروریستی تاسوکی" دبیر کل مجمع جهانی اهلبیت با خانواده سردار شهید لک زایی دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری در این دیدار ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره این سردار سرافراز سپاه اسلام را گرامی داشت.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهلبیت، جانشین بنیاد مهدویت در استان سیستان و بلوچستان، فرماندار شهرستان زابل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل و جمعی از مسئولین شهرستان، آیت الله اختری را همراهی می‌‏کردند.

گفتنی است سردار حبیب لک‏ زایی که جانباز ۷۷ درصد بود پس از ۲۴ سال تحمل رنج و مرارت جراحت‏های دوران دفاع مقدس ظهر روز سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ در بیمارستان بعثت تهران به لقاء الله پیوست. این پدر شهید، در طول سال‏های خدمت خود، رسیدگی مجدانه به خانواده شهدا و ایثارگران و محرومان و مستضعفان را در کارنامه خود به یادگار گذاشت و در فاصله یک روز مانده به سالگرد «شهدای وحدت سیستان و بلوچستان» در روز شهادت امام جواد علیه‏السلام به جمع یاران و فرزند شهیدش پیوست و پس از تشییع در تهران و زاهدان در روز چهارشنبه، و روز بعد در زابل، یک ساعت به اذان ظهر روز پنج شنبه بیست و هفتم مهرماه ۱۳۹۱ در حسینیه شهر ادیمی برای همیشه آرام گرفت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید