جدیدترین مطالب

کتابهای «عاشقان دفاع»، «حبیب دلها»، «صبور دور اندیش» و «زمزمه عشق» از جمله این کتابها است، کتاب حبیب دلها شرحی بر زندگینامه و خاطرات سردار شهید حبیب اله لک زایی، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان می باشد.
 
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر پنج جلد کتاب با محوریت خاطرات و یادنامه های شهدا رونمایی می شود.

سرهنگ حمزه دهقان مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در نظر دارد تا همزمان با فرارسیدن سوم خرداد ماه و سالروز آزاد سازی خرمشهر برنامه های مختلفی در سطح استان برگزار کند.

سرهنگ دهقان افزود: برگزاری چهلمین روز خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه های آزاد زاهدان و زهک در محل خاکسپاری این شهدا از مهمترین برنامه های این هفته است.

مدیر کل حفظ آثار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به رسالت این بنیاد در راستای حفظ و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس، پنج جلد کتاب جدید رونمایی خواهد شد.

کتابهای«عاشقان دفاع»، «حبیب دلها»، «صبور دور اندیش» و «زمزمه عشق» از جمله این کتابها است، کتاب حبیب دلها شرحی بر زندگینامه و خاطرات سردار شهید حبیب الله لک زایی، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان می باشد.

سرهنگ دهقان در خاتمه گفت: برگزاری یادواره های شهدا، همایش پیاده روی خانوادگی، مسابقات نقاشی و عکاسی از دیگر برنامه های این هفته است.
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید