جدیدترین مطالب

دفتر سوم کتاب "حبیب دلها" با موضوع حیات پر افتخار سردار شهید حبیب لک زایی با تهیه و تدوین مؤسسه فرهنگی هنری عرشیان کویر تاسوکی و توسط "انتشارات مؤسسه فرهنگی ابناء الرسول(ص)" و با حمایت مالی "بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس" منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ دفتر سوم کتاب "حبیب دلها" درباره حیات پر افتخار سردار شهیدحبیب لک زایی منتشر شد.

این کتاب به معرفی بخش های دیگری از حیات و فعالیت های سردار سرتیپ شهید حاج حبیب لک زایی، جانشین فرماندهی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، می پردازد.

دفتر سوم حبیب دلها مشتمل بر چهار فصل و مطالب متنوعی است؛ از جمله:

ــ مطالبی درباره زندگی شخصی این شهید سرافراز، بویژه قسمت سوم گفتگوی دلنشین و خواندنی و منتشرنشده با این شهید عزیز؛

ــ سخنرانی و مقالاتی از سردار شهید لک زایی ؛

ــ گفتگوهای مختلفی با همکاران و همرزمان وی درباره این شهید والامقام.

همچنین در بخش دیگری از این اثر به منظور پاسداشت دیگر شهدای استان سیستان و بلوچستان مطالب متنوعی درباره شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی، شهید سرلشکر حاج قاسم میرحسینی، شهید حجت الاسلام والمسلمین علی عبادی، شهید محمد کاظم بیانی و شهید اکبر ناظری آمده است.

دفتر سوم حبیب دلها توسط مؤسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی تهیه، به همت «رضا لک زایی» تدوین و توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی ابناء الرسول(ص) منتشر شده است. ضمن اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از انتشار این دفتر حمایت مالی نموده است.

دفتر اول این کتاب در آبان 1391 و دفتر دوم آن در اسفندماه سال گذشته منتشر و در اختیار عاشقان فرهنگ جهاد و شهادت گذاشته شده بود.

گفتنی است به منظور تبیین بیشتر فعالیت های سردار شهید حبیب لک زایی و گرامی داشت شهید و شهادت، همایش حبیب دلها در مهرماه جاری در نخستین سالگشت شهادت این سردار شهید سپاه اسلام برگزار می شود. از این رو از همه علاقه مندان برای ارائه مطلب در این زمینه دعوت به عمل آمده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید