جدیدترین مطالب

حاتم نارویی، استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: سردار شهید لک زایی اسوه و نماد واقعی امر به معروف و نهی از منکر در این استان بود و اگر امروز لک زایی در میان ما نیست باید هر کدام شما یک لک زایی باشد.
 

آیت الله سلیمانی در جلسه شورای ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: آگاه و عالم بودن به امر به معروف و نهی از منکر از خصلت های فعالین در ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب شرق کشور، جلسه شورای ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر استان صبح امروز با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه، حجت الاسلام رنجبر و سایر مسوولان نهادهای استان در محل استانداری برگزار شد.

آیت الله سلیمانی در این جلسه گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر وظیفه کار اجرایی نداشته و باید به صورت ستادی در این عرصه فعالیت کند و تمامی ارگانها و نهادها در خور توان خود باید با این ستاد فعالیت نزدیک داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی، چاپ جزوات و ارائه شعارهای هم نواخت و یکنواخت و انتشار اطلاعات مورد نیاز در مورد امر به معروف و نهی از منکر از مهم ترین وظایف این ستاد است و ادارات و نهادها نیز به عنوان بازوان قدرتمند این ستاد نقش ایفا کنند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به خصلت های افراد فعال در این ستاد گفت: کسانی که در این بخش فعالیت می کنند باید دارای سه خصلت رفاقت نه بهانه جو، روح متعادل نه پرخاشگر و طوفانی و دارای آگاهی و شناخت و علم از امر به معروف و نهی از منکر باشند تا بتوانند به خوبی در این عرصه فعالیت کنند.

در ادامه حاتم نارویی، استاندار سیستان و بلوچستان با یاد مسؤول اسبق این ستاد گفت: سردار شهید لک زایی اسوه و نماد واقعی امر به معروف و نهی از منکر در این استان بود و اگر امروز لک زایی در میان ما نیست باید هر کدام شما یک لک زایی باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از ضروریات اصلی جامعه امروز است و برای گسترش این فریضه الهی باید از خانواده ها شروع کرد.

حاتم نارویی در خاتمه گفت: کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند باید روحیه خستگی ناپذیری را در خود تقویت کنند چون که استکبار در خارج از مرزها در کمین ما است و در داخل کشور هم قصد تخریب و ضربه زدن به این نظام را دارند که با شناساندن امر به معروف و مقابله با منکرات جلوی این ضربات و هجمه ها را گرفت.

در پایان این همایش از خانواده سردار حبیب لک زایی دبیر سابق ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تقدیر و موسی سنچولی به عنوان دبیر جدید این ستاد معرفی شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید