جدیدترین مطالب

habibedelha3.jpgوی عنوان کرد: دفتر سوم «حبیب دلها» مشتمل بر چهار فصل و مطالب متنوعی از جمله، مطالبی درباره زندگی شخصی این شهید سرافراز، به ویژه قسمت سوم گفت‌وگوی دلنشین و خواندنی و منتشر نشده با این شهید بزرگوار، سخنرانی و مقالاتی از سردار شهید لکزایی، گفت‌وگوهای مختلفی با همکاران و همرزمان وی درباره این شهید والامقام است.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دفتر سوم کتاب «حبیب دلها» توسط مؤسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی تهیه و توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی ابناءالرسول (ص) منتشر شده است.

نویسنده و محقق کتاب «حبیب دلها» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: دفتر سوم کتاب «حبیب دلها» درباره حیات پر افتخار سردار شهید حبیب لکزایی منتشر شد.

رضا لک زایی افزود: این کتاب به معرفی بخش‌های دیگری از حیات و فعالیت‌های سردار شهید حاج حبیب لک زایی، جانشین فرماندهی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان می‌پردازد.

وی عنوان کرد: دفتر سوم «حبیب دلها» مشتمل بر چهار فصل و مطالب متنوعی از جمله، مطالبی درباره زندگی شخصی این شهید سرافراز، به ویژه قسمت سوم گفت‌وگوی دلنشین و خواندنی و منتشر نشده با این شهید بزرگوار، سخنرانی و مقالاتی از سردار شهید لک زایی، گفت‌وگوهای مختلفی با همکاران و همرزمان وی درباره این شهید والامقام است.

نویسنده و محقق کتاب «حبیب دلها» اضافه کرد: همچنین در بخش دیگری از این اثر به منظور پاسداشت دیگر شهدای استان سیستان و بلوچستان، مطالب متنوعی درباره شهید آیت‌الله سید محمدتقی حسینی، شهید سرلشکر حاج قاسم میرحسینی، شهید حجت‌الاسلام علی عبادی، شهید محمدکاظم بیانی و شهید اکبر ناظری آمده است.

لک زایی تصریح کرد: دفتر سوم «حبیب دلها» توسط مؤسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی تهیه، به همت «رضا لک زایی» تدوین و توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی ابناءالرسول (ص) منتشر شده است ضمن اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از انتشار این دفتر حمایت مالی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دفتر اول این کتاب در آبان 1391 و دفتر دوم آن در اسفندماه سال گذشته منتشر و در اختیار عاشقان فرهنگ جهاد و شهادت گذاشته شد.

نویسنده و محقق کتاب «حبیب دلها» افزود: به منظور تبیین بیشتر فعالیت‌های سردار شهید حبیب لک زایی و گرامیداشت شهید و شهادت، همایش «حبیب دلها» در مهرماه جاری در نخستین سالگرد شهادت این سردار شهید سپاه اسلام برگزار می‌شود از این رو از همه علاقه‌مندان برای ارائه مطلب در این زمینه دعوت به عمل آمده است.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید