جدیدترین مطالب

سردار نعمان غلامی، مسؤول سازمان بسیج مستضعفین، در جمع خانواده شهیدان لک زایی گفت: سردار شهید حاج حبیب لک زایی جزو سربازان ولایت و پیشتازان استقرار نظام الهی بود.
 
به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین طی سفر به استان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل سردار شهید حاج حبیب لک زایی یاد و خاطره ی این سردار سپاه اسلام و فرزند شهید او طلبه مسلم لک زایی را گرامی داشت.

وی ادامه داد: در زمانی که فرماندهی سپاه استان به من ابلاغ شد، من شناختی از سردار شهید لک زایی نداشتم اما به واسطه بعضی از دوستان شناختی نسبت به ایشان پیدا کردم که چگونه شخصیتی دارند و متوجه شدم که سردار لک زایی یک دایرة المعارف انقلاب، ارزش ها، شناخت قومیت ها و مذاهب است و من همواره نمره او را از خود بالاتر می دانم.

فرمانده اسبق سپاه استان سیستان و بلوچستان افزود: سردار لک زایی به عنوان یک تکیه گاه بسیار بزرگ برای بچه های ارزشی انقلاب و مدافع ولایت بود.

سردار نعمان غلامی در پایان فقدان سردار شهید حاج حبیب لک زایی را سلمه بزرگ الهی دانست و بیان کرد: امیدوارم رهروان، دوستان، بسیجیان و خانواده این شهید در دفاع از انقلاب و نظام همواره موفق باشند.

گفتنی است سردار نعمان غلامی مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین را سرهنگ ناظری فرمانده قرارگاه بزرگ شهید هراتی سیستان و حجت الاسلام و المسلمین وحیدی راد مسئول نمایندگی سپاه شهرستان زابل همراهی می نمودند.
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید