جدیدترین مطالب

موسی شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با توجه به اینکه به سالگرد شهادت سردار لک زایی قائم مقام سپاه سلمان و مدیر فرهنگی بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) سیستان و بلوچستان نزدیک می‌شویم، برنامه‌ریزی شده است تا برای گرامیداشت یاد و خاطره این سردار شهید همایش یک روزه «حبیب دلها » 28 مهر ماه‌ جاری در تالار علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شود.
برگزاری همایش «حبیب دلها» در زاهدان
موسی شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با توجه به اینکه به سالگرد شهادت سردار لکزایی قائم مقام سپاه سلمان و مدیر فرهنگی بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) سیستان و بلوچستان نزدیک می‌شویم، برنامه‌ریزی شده است تا برای گرامیداشت یاد و خاطره این سردار شهید همایش یک روزه «حبیب دلها » 28 مهر ماه‌جاری در تالار علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شود. - See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920710000218#sthash.5ybnfWAE.dpuf
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) سیستان و بلوچستان گفت: 28 مهرماه جاری همایش «حبیب دلها» به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حبیب لک زایی در زاهدان برگزار می‎شود.

موسی شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با توجه به اینکه به سالگرد شهادت سردار لک زایی قائم مقام سپاه سلمان و مدیر فرهنگی بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) سیستان و بلوچستان نزدیک می‌شویم، برنامه‌ریزی شده است تا برای گرامیداشت یاد و خاطره این سردار شهید همایش یک روزه «حبیب دلها » 28 مهر ماه‌جاری در تالار علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شود.

دبیر اجرایی همایش «حبیب دلها» در زاهدان بیان کرد: اطلاع‌رسانی لازم از طریق سایت‌‎های مختلف انجام و مقالات در این زمینه جمع آوری شده است.

این مسئول اذعان داشت: علاوه بر برگزاری این همایش در زاهدان در گلزار شهدای شهرستان نیمروز که محل دفن سردار لک زایی است در 25 مهر ماه مراسم دیگری برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در سایر شهرستان‌ها نیز برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حبیب لک زایی، برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری مراسم شب شعر به این مناسبت، از جمله این برنامه‌هاست.

شهرکی گفت: ویژه برنامه‎ای در ایرانشهر با محوریت دانشگاه ولایت و همکاری دستگاه‌های فرهنگی در دهه نخست آبان ماه در زمینه شهادت سردار لک زایی برنامه‎ریزی شده است.

وی با بیان اینکه همایش حبیب دلها همه ساله استمرار خواهد داشت، افزود: قرار بر این است با توجه به تدابیری که از سوی خانواده شهید و نهادهای ذیربط گرفته شده این مراسم همه ساله در تاریخ 25 مهر ماه در استان برگزار شود.تجلیل از شهدا و برگزاری این مراسم تکلیفی است که بر دوش همه ما قرار دارد.

سردار شهید حبیب لک زایی در 25 مهر ماه 1391 در مأموریت کاری و در لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) و در سومین سالگرد شهادت سرداران شهید نورعلی شوشتری و شهید رجب‏علی محمدزاده که به تعبیر سردار شهید لکزایی شهدای وحدت، امنیت و خدمت بودند، به فیض شهادت نائل شد و در سایه سپیدارهای ملکوت آرمید.
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید