جدیدترین مطالب

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی به نقل از دبیرخانه همایش، نشست علمی همایش حبیب دلها: یادمان سردار شهید و ابوالشهید حاج حبیب دلها در شهر قم در روز پنجشنبه مورخ 18 مهرماه، برگزار می شود. همچنین در این همایش از کتاب حبیب از زبان حبیب رونمایی می شود.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نشست قم همایش حبیب دلها 18 مهرماه در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود

نخستین همایش حبیب دلها: یادمان سردار شهید و ابوالشهید حاج حبیب لک زایی در سالگرد آن شهید در شهرهای مختلف برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی به نقل از دبیرخانه همایش، نشست علمی همایش حبیب دلها: یادمان سردار شهید و ابوالشهید حاج حبیب دلها در شهر مقدس قم در روز پنجشنبه مورخ 18 مهرماه، ساعت 9:45 تا 12 صبح در سالن همایش های پژهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

دکتر سید باقر حسینی، از همرزمان شهید و نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر حبیب الله دهمرده، استاندار پیشین استان سیستان و بلوچستان، دکتر دانش شهرکی، از همرزمان شهید و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه قم، سردار ملکی، از همرزمان شهید و فرمانده مرکز تعالی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد رهدار، رئیس مؤسسه مطالعاتی فتوح از سخنرانان این همایش هستند.

همچنین در این همایش از کتاب «حبیب از زبان حبیب» گفتگویی با سردار شهید حاج حبیب لک زایی، با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و نویسنده این اثر رونمایی خواهد شد.

بنابر این گزارش، نشست علمی شهر مقدس قم همایش حبیب دلها در 18 مهرماه در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، واقع در چهار راه شهدا، ابتدای خیابان معلم، طبقه چهارم، ساعت 9:45 تا 12 برگزار می شود.

دبیرخانه همایش از همه علاقمندان به ارزش ها و شهید و شهادت جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید