جدیدترین مطالب

افتتاح مدرسه سردار شهید لک زایی در شهرستان زابل

دبیر اجرایی همایش گرامیداشت سالگرد شهید لک زایی در شهرستان زابل گفت: همزمان با 25 مهر ماه سال روز شهادت سردار حبیب لکزایی، مدرسه دخترانه‌ای به نام این سردار بزرگ افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسن معزی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‎ریزی مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهید لک زایی که با حضور فرماندار و شورای اداری و خانواده ایشان در فرمانداری زابل برگزار شد، اظهار داشت: 25 مهر ماه نخستین سالگرد شهادت سردار لک زایی در گلزار شهدا و محل مزار این شهید با حضور مسئولان محلی و مسئولان برگزار خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان زابل ادامه داد: در همین روز بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد مرحوم شریفی مراسم تعزیه وی همراه با برگزاری دعای کمیل انجام می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: صبح روز جمعه 26 مهرماه جاری نیز در گلزار شهدای گمنام زابل، مراسم دعای ندبه با سخنرانی و مداحی مسئولان کشور برگزار خواهد شد.

معزی از نام گذاری یک مدرسه به نام سردار شهید خبر داد و افزود: در روز 25 مهر ماه جاری همچنین  به مناسبت گرامیداشت یاد خاطره ایشان، مدرسه دخترانه‌ای را در شهرستان زابل به نام سردار شهید لک زایی نام‌گذاری و با حضور خانواده وی افتتاح خواهیم کرد.

سردار شهید حبیب لک زایی در 25 مهر ماه 1391 در مأموریت کاری و در لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) و در سومین سالگرد شهادت سرداران شهید نورعلی شوشتری و شهید رجب‏علی محمدزاده که به تعبیر سردار شهید لک زایی شهدای وحدت، امنیت و خدمت بودند، به فیض شهادت نائل شد و در سایه سپیدارهای ملکوت آرمید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید