جدیدترین مطالب

خبرگزاری تسنیم: فرماندار نیمروز گفت: یادواره سردار شهید حبیب لک‌زایی ۲۵ مهرماه امسال در گلزار شهدای نیمروز برگزار می‌شود.

تقی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان در آستانه سالگرد سردار شهید حبیب لک‌زایی اظهار کرد: به دلیل شخصیت متدین، انقلابی و مصمم در دفاع از آرمان‌های امام و رهبری و نیز رفتار زاهدانه و صادقانه و مخلصانه‌ای که آن شهید بزرگوار داشت، تمامی ارگان‌ها و نهادهای دانشگاهی، اداری و غیر اداری، فرهنگی و غیر فرهنگی، خودشان را نسبت به برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت شهید مسئول می‌دانند.

وی افزود: در آستانه فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار شهید حبیب لک‌زایی، بیش از 10 همایش از طریق نهادها و ادارات مختلف برگزار می‌شود.

فرماندار نیمروز بیان کرد: شهید لک‌زایی یک پاسدار بود و پاسدار کسی است که مردم به او عشق می‌ورزند و دشمنان از او حساب می‌برند، سردار شهید همان طور که نامش حبیب بود، حبیب دل‌های بسیجی، سپاهی و نیز مردم سیستان و بلوچستان بود.

طاهری با اشاره به خصوصیات بارز شهید از منظر مدیریتی گفت: وی از یک‌سری خصوصیات برجسته شخصی برخوردار بود که از آن جمله، سردار بومی منطقه، جانباز و پدر شهید بود، که این ویژگی‌ها ارزش بزرگی برای جامعه ما به شمار می‌رود.

فرماندار نیمروز عنوان کرد: صفات روحی و اخلاقی منحصر به فردی داشت، فردی متقی بود اگر از وی راجع به اشخاص دیگر سوال می‌شد با احتیاط صحبت می‌کرد، رعایت مسائل شرعی را بر هر چیزی ترجیح می‌داد، متانت و وقار خوبی داشت، امیدوار بود و روحیه بسیجی در وی دیده می‌شد.

طاهری افزود: شیوه مدیریتی شهید لک‌زایی مبتنی بر اعتماد به زیر مجموعه و پیگیری مستمر و همیشگی کارها بود، از صفر تا صد کارها را پیگیری می‌کرد و هرگز خسته نمی‌شد به همین ترتیب بیشتر و بلکه همه کارها را به نتیجه و سرانجام می‌رساند.

وی افزود: سردار شهید حبیب لک‌زایی به عنوان جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، نقش موثری در توسعه، پیشرفت و سازندگی استان در مدت 33 سال گذشته در استان داشت.

فرماندار نیمروز بیان کرد: شهید لک‌زایی در عرصه فرهنگی استان نیز در بنیاد مهدویت و ستاد امر به معروف و نهی از منکر، خدمات شایانی را به جامعه فرهنگی و دانشگاهی استان ارائه کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید