جدیدترین مطالب

با حضور علماء، اندیشمندان و شخصیت های کشوری و لشکری اولین نشست "نخستین همایش حبیب دلها" صبح امروز در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد. رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی در این همایش اظهار داشت: کتاب «حبیب از زبان حبیب» مجموعه گفت گو های سردار لک زایی است و زندگی نامه خودنوشت ایشان است که تا قبل از شهادت شهید لک زایی منتشر نشده بود و ایشان اجازه انتشار نمی دادند. 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

با حضور علماء، اندیشمندان و شخصیت های کشوری و لشکری اولین نشست "نخستین همایش حبیب دلها" صبح امروز در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ با حضور علماء، اندیشمندان و شخصیت های کشوری و لشکری نشست اول "نخستین همایش حبیب دلها" صبح امروز ـ پنجشنبه 18 مهرماه در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست «حجت الاسلام دکتر ثنایی» مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و نماینده طلاب و فضلای شرق استان گلستان از طرف ریاست دفتر تبلیغات به حضار خیر مقدم گفت.

در ادامه دکتر «شریف لک زایی» دبیر همایش در قم و رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی گزارشی در مورد برگزاری این نشست و نشر کتاب هایی در مورد شهید لکزایی گزارشی ارائه کرد.

«دکتر سید باقر حسینی» نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و همرزم سردار لک زایی، دیگر سخنران این جلسه بود که در مورد خصوصیات فردی ـ اجتماعی شهید لک زایی و خاطراتی از دوران دفاع مقدس سخنرانی کرد.

در ادامه کلیپی از زندگی شهید لک زایی پخش شد و  «دکتر حبیب الله دهمرده» استاندار سابق سیستان و بلوچستان سخنران بعدی این نشست بود که در مورد ولایتمداری مردم سیستان و امتیازات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیاناتی ارائه کرد.

دیگر برنامه این نشست سرودن شعر به وسیله «حجت الاسلام بختیاری» بود که وی در مورد شهدای تاسوکی و شهید لک زایی اشعاری خواند.

«سردار جواد ملکی» رئیس مرکز تعالی معنوای کوثر و همرزم سردار شهید لک زایی سخنران بعدی این نشست با استناد به آیات و روایات در مورد ولایت مداری و اهمیت صبر و بصیرت در حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران بیاناتی ایراد کرد.

و سخنران پایانی این نشست «حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد رهدار» رییس مرکز مطالعاتی فتوح در سخنان کوتاهی با بیان اینکه همه شهدا حبیب هستند تصریح کرد: آن چیزی که روحیه حزب الله لبنان را در مقابل اسرائیل تا بن دندان مسلح تقویت کرد اخلاص بچه های سپاه در دهه 60 بود .

در پایان از کتابهای «حبیب از زبان حبیب» و «حبیب دلها در آئینه اشعار» زندگینامه خودنوشت سردار شهید لک زایی با حضور علماء، اندیشمندان و شخصیت های کشوری و لشکری رو نمایی شد. در ادامه خلاصه سخنرانی های نشست قم همایش حبیب دلها را ملاحظه می فرمایید.

ثنایی: در پاسداشت خون شهدا، دوستان شهید وظیفه سنگین تری دارند

مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: نام و یاد شهدا کمتر از اجر شهادت نیست این وظیفه دوستان شهید است که وظیفه سنگین تری بر دوش دارند.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ «حجت الاسلام دکتر ثنایی» مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و نماینده طلاب و فضلای شرق استان گلستان، در اولین نشست "نخستین همایش حبیب دلها" که صبح امروز ـ پنج شنبه 18 مهرماه ـ برگزار شد، از طرف ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به حضار خیر مقدم گفت.

وی گفت: پاسداشت نام و یاد شهدا کمتر از اجر شهادت نیست و در پاسداشت نام و خاطره شهدا دوستان شهید  وظیفه سنگین تری بر دوش دارند.

وی افزود: خداوند را شاکریم که این توفیق را به خانواده شهید لک زایی و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنایت کرد که نام و یاد شهید لک زایی را زنده نگه داریم.

مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پایان اظهار کرد: بی تردید وظیفه این جمع در حفظ و نام شهدا سنگین تر است و من به نمایندگی از ریاست محترم دفتر به جمع حضار عرض خیر مقدم می کنم امیدوارم که خدا به ما عنایت پاسداشت خون شهدا را بدهد و ما را شرمنده خون شهدا نگرداند.

شریف لک زایی: معرفی الگو، از اهداف برگزاری نشست حبیب دلهاست

رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی اظهار داشت: کتاب «حبیب از زبان حبیب» مجموعه گفت گو های سردار لک زایی است و زندگی نامه خودنوشت ایشان است که تا قبل از شهادت شهید لک زایی منتشر نشده بود و ایشان اجازه انتشار نمی دادند.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ «دکتر شریف لک زایی» دبیر همایش و  در اولین نشست "نخستین همایش حبیب دلها" که صبح امروز ـ پنج شنبه 18 مهرماه ـ در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد، گفت: هدف این نشست ها معرفی سردار لک زایی است و نشست های بعدی در  استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تا قبل از برگزاری این همایش با همکاری موسسه ابناء الرسول، 4 جلد کتاب «حبیب دلها» با 1300 صفحه منتشر کردیم، مشکلی که داشتیم این بود که آثار سردار مکتوب نبود و نیاز داشتیم که آثار مکتوب شکل گرفته و مورد استفاده قرار بگیرد.

رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی در تشریح آثاری که در این نشست رونمایی خواهد شد گفت: سه اثر برای این همایش کار شده است اثر اول کتاب «حبیب از زبان حبیب» است که مجموعه گفت گو های سردار لک زایی است و زندگی نامه خودنوشت ایشان است که تا قبل از شهادت شهید لک زایی منتشر نشده بود و ایشان اجازه انتشار نمی دادند.

وی افزود: کتاب «حبیب در آیینه اشعار» در مورد سروده های شاعران در مورد سردار لک زایی است این مجموعه 40 سروده را شامل می شود.

دکتر شریف لک زایی در ادامه گفت: اصلی ترین کتاب، مجموعه مقاله های همایش است که این مجموعه تاکنون آماده نشده است این مجموعه در 300 صفحه است و هفته بعد منتشر خواهد شد.

 وی در مورد نشر آثار دیگر در مورد شهید لک زایی اظهار داشت: مجموعه پایان نامه کارشناسی ارشد سردار شهید لک زایی و جلد پنجم «حبیب دلها» آثار دیگری است که در حال تدوین هستند.

رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی در پایان گفت: این همایش با همکاری بیش از 30 نهاد برگزار شده و هر یک از نهادها سهمی در برگزاری این همایش داشتند. از همه عزیزان مخصوصا از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مجمع طلاب سیستان وبلوچستان و  خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا، که ما را در برگزاری این همایش همکاری کردند تقدیر و تشکر می کنم.

سیدباقر حسینی: شهید لک زایی به خاطر اخلاص، محبوبیت بالایی داشت

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این شهید در سیستان نقش بسیار ارزنده ای در تشویق جوانان به حضور در جبهه های نبرد داشت. به خاطر اخلاص، کلام ایشان در قلبها نفوذ پیدا می کرد و جوانان در جبهه ها حضور پیدا می کردند.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ «دکتر سیدباقر حسینی» نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در "نخستین همایش حبیب دلها" که صبح امروز ـ پنج شنبه 18 مهرماه ـ در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به شهدا و بزرگان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان را "دارالولایه" می گویند زمانی که در کنار خانه خدا به ساحت حضرت علی(ع) اهانت می شد و ایشان را سب و لعن می کردند تنها مردم سیستان بودند که به هیچ قیمتی حاضر نشدند به امیرالمومنین(ع) ناسزا بگویند.

وی ادامه داد: مرحوم دوانی نیز در این مورد کتاب مستقلی تدوین کرده که اولین قیام خونخواهی امام حسین(ع) در سیستان بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز هم سیستان نسبت به جاهای دیگر "دارالولایه" است و این ویژگی خود را حفظ کرده است با قرائت آیه "والذین جاهدوا فینا لنهدینهم رسلنا" گفت: مجاهدت و اخلاص در راه خدا در زمینه های مختلف در سردار لک زایی وجود داشت من از زمانی که نوجوانی بیش نبودم و در محضر ایشان بودم می دیدم که یکی از بارزترین صفات این شهید اخلاص بود به همین خاطر محبوبیت ایشان بسیار بالا بود.

وی ادامه داد: این شهید در سیستان نقش بسیار ارزنده ای در تشویق جوانان به حضور در جبهه های نبرد داشت. به خاطر اخلاص، کلام ایشان در قلبها نفوذ پیدا می کرد و جوانان در جبهه ها حضور پیدا می کردند.

دکتر حسینی افزود: تواضع و فروتنی از خصوصیات دیگر ایشان بود لک زایی سال 60 با لک زایی سال 90 با همه سمت ها و بالاترین جایگاهی که در استان داشت هیچ تفاوتی نمی کرد.

وی در مورد ویژگی های دیگر شهید لک زایی خاطر نشان کرد: احساس مسئولیت، اینکه از وقت خود نهایت استفاده را می کرد و اینکه در نقش هایش بهترین انجام وظیفه ها را می کرد و تمام وقت خود را صرف اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایرن می کرد از خصوصیات مثبت بارز ایشان بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: شهید لک زایی خستگی ناپذیر بود و در بدترین شرایط وظیفه خود را انجام می داد در روز تشییع جنازه شهدای تاسوکی و شهادت فرزند ایشان آنچنان از روحیه بالایی برخوردار بود که ما از روحیه ایشان نیرو می گرفتیم.

وی با بیان اینکه اگر شهید لک زایی وارد مسائل جبهه و جنگ نمی شد مطمئنا از لحاظ علمی از برجسته ترین افراد بود خاطر نشان کرد: ایشان در همه عرصه ها تلاش می کرد و جهاد ایشان جامع بود و در هرجایی که احساس می کرد حضورش ضرورت دارد از تمام حقوق خود گذشت می کرد و برای تمام آب و خاک این کشور وقت خود را به آن اختصاص می داد.

دکتر سیدباقر حسینی در پایان گفت: تکلیف ماست که یاد شهدا را گرامی بداریم و آنها را معرفی کنیم و امیدواریم در همه عرصه ها به گونه ای عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم. تبعیت از ولایت و رهبری راهی بود که شهدا طی کردند و در وصیت نامه هایشان آمده است و ما نیز باید تابع ولایت و رهبری باشیم.

حبیب الله دهمرده: شهید لک زایی در فضای آرام و منطقی برای خدا کار می کرد

استاندار سابق سیستان و بلوچستان گفت: در جنگ تحمیلی شرق و غرب علیه ایران اسلامی بودند و همه تسلیم ایران شدند چون ایران سردارانی مثل شهید لک زایی داشت آمدند و جان خود را در کف اخلاص گذاشتند.
 
به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ «دکتر حبیب الله دهمرده» استاندار پیشین استان سیستان و بلوچستان، کرمان و لرستان در اولین نشست "نخستین همایش حبیب دلها" که صبح امروز ـ پنج شنبه 18 مهرماه ـ در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد، گفت: بزرگداشت شهدا کار ارزشمندی است و رهبر انقلاب می فرمایند گرامیداشت شهدا کمتر از شهید و شهادت نیست.

وی با بیان اینکه همه جا انسانها دنبال الگو می گردند که با آن خود را اندازه گیری کنند افزود: زمانی که دانشجو بودیم دنبال انقلاب ها می گشتیم تا برای خود الگو انتخاب کنیم الجزایری ها مطرح بودند و بعضی دوستان فلسطین و دیگر کشورها را انتخاب می کردند می گشتیم که مثل آنها باشیم و اینکه کدام کشور به درد ما می خورد.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: اینکه از پدر و مادر شیعی زاده شدیم، در کشور شیعی در ایران و در دوران نظام جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و اینکه در کشوری هستیم که می توانیم خودمان در سرنوشت خودمان دخالت کنیم از نعمت های بزرگی است که باید خداوند را شکر گزار باشیم.

وی با بیان اینکه در مقایسه رهبران و کشورهای دنیا، ایران امتیازات بسیار زیادی دارد ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران برای تمام آزادی خواهان دنیا به الگو تبدیل شده است.

دکتر دهمرده در مورد خصوصیات رهبر معظم انقلاب «آیت الله خامنه ای» گفت: این کار مردان بزرگ است که چالش ها را به فرصت تبدیل کند کار بزرگان این است که در بن بست نخواهند ماند یا کاری می کنند یا کاری خواهند ساخت.

وی اظهار داشت: هنر جمهوری اسلامی ایران و شهید لک زایی این است که بالاترین متاع خود یعنی جانشان را برای دفاع از ارزشهای جمهوری اسلامی ایران در کف اخلاص می گذارند.

وی با اشاره به رشادتهای امام خمینی و همراهی ملت ایران یادآور شد: حضرت امام با خدا معامله می کند خداوند همه چیز را به او می دهد و انقلاب به وجود می آید که این انقلاب بعد از اسلام بی نظیر است. ملت ایران مبارزه تمام عیار جنگ 8 ساله را تحمیل می کنند و فرزندان انقلاب در این میدان بالاترین نمره را در نظام جمهوری اسلامی نصیب خود می کنند.

این استاد دانشگاه افزود: شرق و غرب علیه ایران اسلامی بودند و همه تسلیم ایران شدند چون ایران سردارانی مثل شهید لک زایی داشت آمدند و جان خود را در کف اخلاص گذاشتند.

وی ایران را کشوری استثنایی معرفی کرد و گفت: ایران تنها کشوری است که در شادی و عزای ائمه معصومین(ع) مراسم برگزار می شود مگر می شود که ائمه اطهار(ع) به این سرزمین عنایت نداشته باشند مطمئنا ائمه(ع) به این سرزمین عنایت دارند.

استاندار سابق استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ما باید شرایط شکوفایی را مهیا کرده، الگوها و عناصر برجسته و پر رنگ باید معرفی شوند و دیگران بدانند که مناطق مختلف ایران دارای استعدادهای زیادی است.

وی با معرفی شهدا و بزرگان سیستان گفت: مرحوم «آیت الله دوانی» دو کتاب نوشتند که اولین قیام بعد از شهادت امام حسین(ع) مربوط به سیستان است سه ماه بعد از شهادت ابا عبدالله(ع) اهالی سیستان در اعتراض به شهادت امام حسین قیام کردند و حاکم سیستان فرار کرد و بعد از 4 سال قیام توابین و مختار رخ داد.در سریال مختار به ایران ظلم شد در حالی که اولین قیام بعد از شهادت سید الشهداء(ع) مربوط به ایران در سیستان بود و به این مطلب در سریال اشاره ای نشد.

دکتر حبیب الله دهمرده در پایان گفت: سردار لک زایی در همه ابعاد رزم، سازندگی، فرهنگی، در اعزام نیرو به جبهه ها، در امداد رسانی به سیل زدگان و مدیریت بحران استعداد داشت در فضای آرام و منطقی برای خدا کار می کرد. در محیط آرام استعدادها شکوفا می شود و در محیط متشنج اگر استعدادی باشد از بین می رود.

جواد ملکی: صبر و بصیرت ویژگی هایی بود که شهید لک زایی را "حبیب" کرد

رئیس مرکز تعالی معنوی کوثر در مورد خصوصیات شهید لک زایی اظهار داشت: بصیرت از طفولیت، از طریق خانواده و پدر، در شهید لک زایی نهادینه شده بود بصیرت راه را از طفولیت برای ایشان هموار کرد و به شهادت ختم شد. و این راه باید برای نسل جوان بماند.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ «سردار جواد ملکی» رئیس مرکز تعالی معنوی کوثر و همرزم سردار شهید لک زایی در اولین نشست "نخستین همایش حبیب دلها" که صبح امروز ـ پنج شنبه 18 مهرماه ـ در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد، گفت: آنچه که حیات ما را در نظام جمهوری اسلامی تامین کرد و شهید لک زایی را "حبیب" کرد، آن است که حضرت علی(ع) فرمود « الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر» این خمیرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران است اگر این حذف شود ایران به جایی نخواهد رسید.

وی در مورد خصوصیات شهید لک زایی اظهار داشت: بصیرت از طفولیت، از طریق خانواده و پدر، در شهید لک زایی نهادینه شده بود بصیرت راه را از طفولیت برای ایشان هموار کرد و به شهادت ختم شد. و این راه باید برای نسل جوان بماند.
 
رئیس مرکز تعالی معنوی کوثر  با قرائت نامه ای از «شهید بهشتی(ره)» به «امام خمینی(ره)» که بر تبعیت از رهبری و اسلام فقاهتی تاکید شده بود افزود: آنجه که ما وظیفه داریم و مردم را نیز باید آگاه کنیم این است که اهل بصیرت بودن خوب است ولی باید صبر هم در کنار بصیرت باشد. و راه شهید لک زایی این بود.

وی افزود: اگر رهبری امام معصوم هم باشد و در مردم بصیرت و صبر وجود نداشته باشد رهبر خانه نشین می شود در زمان حضرت علی(ع) مردم دنبال چرب و شیرین دنیا رفتند و علی(ع) تنها ماند و خانه نشین شد. امام خمین(ره) به خاطر همراهی مردم بود که فرمودند مردم زمان ما بهتر از مردم زمان حضرت رسول(ص) است.

سردار ملکی در پایان خاطر نشان کرد: رهبری الهی و مردمی که با این رهبر همسو، همفکر و همراه باشند و اهل صبر و بصر بودن را حفظ کنند اصول اساسی حفظ انقلاب اسلامی است.

احمد رهدار: شهیدان هویت، فرهنگ و میراث ما هستند

مسئول مرکز مطالعاتی فتوح اظهار داشت: جلسات شهیدان با رویکرد علمی در حوزه و دانشگاهها باید برگزار شود و خروجی آن نظریه مقاومت و هویت باشد کشورهایی هستند که هویت ندارند ولی ما فرهنگ و هویت داریم شهیدان در تاریخ و فرهنگ ما هستند ما از تاریخ رد شدیم و فرهنگ مقاومت میراث ماست.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ «حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد رهدار» مسئول مرکز مطالعاتی فتوح، سخنران دیگر اولین نشست "نخستین همایش حبیب دلها" که صبح امروز ـ پنج شنبه 18 مهرماه ـ در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد، گفت: شهید آوینی در یکی از کتابهای خود بیانی در مورد شعر و شاعری دارد که می گوید "همه شاعران لسان الغیب اند اگر حافظ را لسان الغیب می گویند از باب مثال است" می گویم همه شهیدان حبیب اند و حبیب لک زایی از باب مثال است ما افتخار می کنیم که چند صد هزار حبیب داریم.

وی با بیان خاطره ای در مورد محبوبیت ملت ایران در سایر کشورها گفت: من در قطار مسکو با شخص یهودی هم کوپه شدم طبیعی بود که شخص یهودی نسبت به ما تنفر داشته باشد در بحث هایی که داشتیم وی گفت ملت ایران ملت محبوبی است.
 
مسئول مرکز مطالعاتی فتوح، در مورد خصوصیات خاص سرداران شهید انقلاب اسلامی گفت: چند سال پیش در منزل بعضی از فرماندهان لبنان مهمان شدم تصویری که از سرداران لبنان داشتم این بود که افرادی ساده زیست، مخلص و انسانهای معمولی اند. در حالی که در مقایسه زندگی سرداران ایران با فرماندهان لبنان به این نتیجه رسیدم که زندگی سرداران ایران در جنگ بود ولی لبنانی ها در حاشیه زندگی، می جنگند.

وی با بیان خاطره دیگری گفت: در سفری مهمان بزرگان حزب الله لبنان بودم آنها به من نکته ای گفتند که ما بدون ایران می توانستیم بجنگیم و مقاومت کنیم چیزی که ایران به ما داد اخلاص بچه های سپاه در دهه 60 بود .

دکتر احمد رهدار با بیان روایاتی درباره شهادت گفت: شهادت بالاترین درجه علم، یعنی حکمت است و شهدا قبل از شهادت به حکمت رسیده اند.

وی تاکید کرد: جلسات شهیدان با رویکرد علمی در حوزه و دانشگاهها باید برگزار شود و خروجی آن نظریه مقاومت و هویت باشد. کشورهایی هستند که هویت ندارند ولی ما فرهنگ و هویت داریم شهیدان در تاریخ و فرهنگ ما هستند ما از تاریخ رد شدیم و فرهنگ مقاومت میراث ماست.

مسئول مرکز مطالعاتی فتوح در پایان با طرح پیشنهادی گفت: برنامه ریزان راهیان نور، راهیان نور سیستان و بلوچستان را راه اندازی کنند. سیستان، وضعیت مضاعفی دارد اگر راهیان نور شهدای سیستان راه اندازی شود تیری است که به چند هدف می رسیم.
 

اخبار مرتبط با همایش:

ـ اخبار همایش حبیب دل ها/ 1. جلسه شورای سیاستگذاری همایش "حبیب دلها" برگزار شد

ـ اخبار همایش حبیب دل ها/ 2. فراخوان همایش + پوستر و امکان دانلود با حجم بالا

ـ اخبار همایش حبیب دل ها/ 3. نشست اول "نخستین همایش حبیب دلها" در قم برگزار می‌شود

ـ اخبار همایش حبیب دل ها/ 4. با همکاری ابنا/ اولین نشست "نخستین همایش حبیب دلها" برگزار شد

ـ اخبار همایش حبیب دل ها/ 5. نشست قم؛ سخنان «حجت الاسلام دکتر ثنایی»

ـ اخبار همایش حبیب دل ها/ 6. نشست قم؛ سخنان «دکتر شریف لک زایی»

ـ اخبار همایش حبیب دل ها/ 11. نشست قم؛ سخنان «دکتر سید باقر حسینی»

ـ اخبار همایش حبیب دل ها/ 12. نشست قم؛ سخنان «دکتر حبیب الله دهمرده»

ـ اخبار همایش حبیب دل ها/ 13. نشست قم؛ سخنان «سردار جواد ملکی»

ـ اخبار همایش حبیب دل ها/ 14. نشست قم؛ سخنان «حجت الاسلام احمد رهدار»

  

عکس و گزارش تصویری مرتبط با همایش:

ـ اخبار همایش حبیب دل ها/ 7. گزارش تصویری از نخستین همایش حبیب دلها؛ نشست قم ـ 1

ـ اخبار همایش حبیب دل ها/ 8. گزارش تصویری از نخستین همایش حبیب دلها؛ نشست قم ـ 2

ـ اخبار همایش حبیب دل ها/ 9. گزارش تصویری از رونمایی کتاب "حبیب از زبان حبیب"

ـ اخبار همایش حبیب دل ها/ 10. گزارش تصویری از نخستین همایش حبیب دلها؛ حاشیه های نشست قم ـ 1

ـ اخبار همایش حبیب دل ها/ 15. گزارش تصویری از نخستین همایش حبیب دلها؛ نشست قم ـ 3

ـ اخبار همایش حبیب دل ها/ 16. گزارش تصویری از نخستین همایش حبیب دلها؛ حاشیه های نشست قم ـ 2

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید