جدیدترین مطالب

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل‎بیت(ع) و برادر بزرگ سردار شهید لکزایی گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهید لک زایی از 4 اثر وی در کشور رونمایی می شود.

حجت الاسلام لک زایی در گفتگو با عصر هامون اظهارداشت: از جمله اثار وی که در یادواره ها رونمایی می شود پایان نامه شهید با عنوان" بسیج و امنیت ملی با تاکید بر سیستان و بلوچستان"  توسط سردار نقدی در یادوراه حبیب دل ها در تهران، کتاب"حبیب از زبان حبیب" که 5 شنبه ۱۸ مهرماه در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در استان قم، "حبیب در آینه اشعار و شاعران " که 5 شنبه 25 مهر ماه در بقعه مبارک سردار شهید، " اثار رسیده به همایش حبیب دل ها" که یک شنبه 28 مهر ماه در سالن علامه حلی دانشگاه آزاد صورت می گیرد.

حجت الاسلام لک زایی ادامه داد: سردار لکزایی معتقد بود مسائل و مشکلات و معضلاتی که در استان سیستان و بلوچستان است  می توان با اولویت و محوریت بر کارهای فرهنگی حل و فصل نماییم .

برادر شهید لک زائی بیان کرد: تفکرات استراتژی سردار شهید بحث ضرورت وحدت، انسجام و همگرایی در سطح کشور از جمله استان سیستان و بلوچستان بود، کار فرهنگی که وی در حال پیگیری بودند یکی از مبانی آن سطح تقویت و همگرایی بود معتقد بود ما بدون انسجام و همگرایی نمی توانیم به سطح پیشرفت حرکت کنیم چرا که هیچ جامعه ای با اختلاف و نزاع و کشمکش نمی تواند به قله های پیشرفت برسد بخاطر اینکه در شرایط اختلاف و تفرقه منابع انسانی و امکانات و نیرو ها صرف مبارزه و تقابل با یکدیگر خواهد شد لذا لازمه اش داشتن انسجام و  وحدت و همگرایی در عرصه های مختلف است که انشاا... بتوانیم در نخستین سالگرد این سردار شهید این شیوه و روش وی را نهادینه کنیم.

وی ادامه داد: سردار شهید تمام وقت خود را صرف تحقیق و پژوهش برای پیشرفت خود و جامعه می کرد لذا جوانان ما باید در پیروی از روش  و سیره شهدا که مورد تاکید امام و مقام معظم رهبری است پیروی نمایند  و از لحظه لحظه عمر خود جهت پیشرفت خود و جامعه استفاده نمایند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با انتشار این مجموعه آثار از سردار شهید حبیب لک زایی  ویژگی هایی که قابل الگوگیری است به جوانان منتقل و در اختیار نسل جوان قرار گیرد و بزودی زمان یادواره حبیب دلها در تهران اعلام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید