جدیدترین مطالب

امام جمعه موقت زابل گفت: تجلیل از شهدا، فرهنگ شهادت طلبی و روحیه اخلاص را در جامعه نهادینه و دشمن را مایوس می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، حجت‌الاسلام محمود وحیدی‌راد در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای المهدی (عج) زابل با دعوت مردم به تقوا به نخستین سالگرد شهادت سردار «حبیب لک‌زایی» اشاره و اظهار کرد: سردار لک‌زایی دارای شخصیت بسیار نافذ و تأثیرگذار در بعد ولایی، اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی بود.

وی افزود: اگر کسی این شهید بزرگوار را نمی‌شناخت، امکان نداشت تشخیص دهد، سردار لک‌زایی مسئول هستند، خودش را نشان نمی‌داد، کار سردار خدایی بود.

خطیب جمعه موقت زابل بیان کرد: شهید لک‌زایی در همه حال و در همه اوقات، خدا را در نظر داشت و برای رضای خداوند کار می‌کرد.

وحیدی‌راد تصریح کرد: شهید لک‌زایی، جز خدا، کار و نیز راه‌اندازی کار مردم به چیز دیگری فکر نمی‌کرد.

وی با اشاره به خاکسپاری دو شهید گمنام در زابل گفت: شهدای گمنام، مصداق روشن شهدای فی سبیل‌الله هستند که با انگیزه‌های الهی و نه مادی در راه خدا و برای برپایی دین خدا به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت زابل افزود: تجلیل از شهدا، فرهنگ شهادت طلبی و روحیه اخلاص را در جامعه نهادینه و دشمن را مایوس می‌کند.

وحیدی‌راد با تبریک عید قربان عنوان کرد: عید قربان عید رهایى از تعلقات و رهایى از هر آنچه غیرخدایى است، در این روز حج گزار، اسماعیل وجودش را، یعنى هر آنچه بدان دلبستگى دنیوى پیدا کرده قربانى مى‌کند تا سبکبال شود.

وی افزود: قربانی رمز فداکاری و از خودگذشتگی و دادن جان در راه محبوب و حد نهایی تسلیم در برابر معبود است.

امام جمعه موقت زابل به روز عرفه، روز نیایش اشاره کرد و گفت: از لحاظ قید زمان اگر کسی در ماه مبارک رمضان مورد مغفرت الهی قرار نگرفت، مسلما اگر در روز عرفه از خداوند طلب مغفرت کند مورد مغفرت الهی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: روز عرفه از ایام باشکوه و عظیم است، روزی است که در‌های آسمان را برای پذیرش تضرع‌های عاشقانه‌ بندگان ذات اقدس الهی می‌گشایند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید