جدیدترین مطالب

فرماندار خاش گفت: توجه سردار شهید «حبیب لک زایی» به نیازمندان و مناطق محروم ستودنی بود.

علیرضا شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: خدمات ارزنده سردار شهید لک زایی در مناطق محروم به یادماندنی و جاوید است.

فرماندار خاش عنوان کرد: این شهید بزرگوار معتقد بود که برای کمک به محرومان حتما نباید ردیف و اعتبار دولتی باشد بلکه باید همه با تعامل و همکاری برای رفع مشکلات محرومان تفکر و  تلاش کنیم.

این مسئول با اشاره به خدمات شهید لک زایی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: وی مروج امر به معروف بود و در این راستا نیز الگو بودند.

وی ادامه داد: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید لکزایی، در روز 27 مهرماه جاری، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش با حضور مسئولان استان و کشور و خانواده شهید لک زایی برگزار خواهد شد.

شهرکی برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطر شهید لک زایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایشان را محدود به ایام سالگرد ندانست و افزود: در طول سال برنامه‌ها و مراسمی برای ترویج افکار و معرفی وی به نسل جوان برگزار خواهد شد.

فرماندار خاش اذعان داشت: نام گذاری مکان‌ها، پایگاه‌ها و مراکز فرهنگی مختلف به نام شهید لک زایی در دستور کار است که پس از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم اجرایی خواهد شد.

ابوالشهید «حاج حبیب لک‌زایی»، جانشین فرمانده سپاه سلمان، 25 مهر ماه سال گذشته، در سالروز شهادت امام جواد (ع) و همزمان با سومین سالگرد شهدای وحدت پس از تحمل 24 سال رنج در حالی که بیش از 60 ترکش در بدن داشت،‌ به سوی همرزمان عرش‌نشینش پر پرواز گشود.

25 مهر ماه جاری مراسم محوری به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار لک‌زایی در گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) نیمروز (ادیمی) برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید