جدیدترین مطالب

هم زمان با 25 مهرماه ویژه برنامه نخستین سالگرد شهادت سردار حبیب الله لک زایی در گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان نیمروز (ادیمی) برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سلمان لک زایی (فرزند شهید لک زایی) در گفت و گو با خبرنگار سپاه سلمان ضمن تشریح برنامه های اجرایی در نخستین سالگرد سردار شهید حبیب لک زایی اظهار داشت: با محوریت دبیرخانه نخستین همایش حبیب دلها، یادواره سردار سرتیپ پاسدار شهید حبیب لک زایی، برنا مه ریزی های مختلفی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برنامه سالگرد شهید لک زایی در آخرین پنجشنبه مهرماه هر سال برگزار می شود افزود: هم زمان با 25 مهرماه در گلزار شهدای حضرت رسول (ص) شهرستان نیمروز در کنار تربت پاک شهید لک زایی نخستین سالگرد شهادت وی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، و آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان برگزار خواهد شد.

مسئول آموزش معاونت عملیات سپاه سلمان همچنین بیان داشت: ویژه برنامه های دیگری از جمله در شهرستان خاش توسط پایگاه شهید مسلم لک زایی با همکاری سپاه پاسداران، فرمانداری و همچنین دستگاه های ذی ربط برنامه ریزی شده است.

این مسئول اذعان داشت: همایش حبیب دلها با سخنرانی و ارائه مقالات درباره با شهید سردار حبیب لک زایی یکی دیگر از برنامه های محوری این ایام است که در 28 مهرماه در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: تا کنون چهار جلد از کتاب حبیب دلها نوشته رضا لک زایی (برادر شهید) به چاپ رسیده است و جلد پنجم نیز در حال آماده شدن است؛ همچنین کتاب "حبیب از زبان حبیب " که در نشست  نخستین همایش حبیب دلها در قم رونمایی شد در همایش حبیب دلها در استان توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: کتاب "حبیب از زبان حبیب" تدوین چندین مصاحبه از زمان کودکی تا آخرین مسئولیتی که سردار شهید در سپاه پاسداران داشتند و همچنین مبارزات ایشان در قبل از انقلاب و فعالیت های دیگر ایشان به ویژه دوران دفاع مقدس و مجرحیت ایشان را در بر دارد.

لک زایی خاطر نشان کرد: تا کنون نشست  نخستین همایش حبیب دلها در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی استان قم و همچنین یادواره اولین سالگرد شهید لک زایی در زرآباد کنارک نیز برگزار شده است.

وی یادآور شد: ویژه برنامه هایی نیز در دانشگاه ولایت ایرانشهر، دانشگاه دریانوردی چابهار، نیز پیش بینی شده است.

لکزایی در پایان متذکر شد: ویژه برنامه نخستین سالگرد شهید لک زایی در خراسان رضوی، گرگان و تهران نیز در حال برنامه ریزی است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید