جدیدترین مطالب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند گفت: پایگاه مقاومت بسیج به نام سردارحبیب لک‎زایی در هیرمند افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، عیسی نکوئی ظهر امروز در آیین افتتاحیه این پایگاه در شهرستان هیرمند اظهار داشت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سرتیپ پاسدار حبیب لک‎زایی و عید غدیر خم، ظهر امروز پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان هیرمند افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هیرمند بیان کرد: به پاس خدمات ارزنده این شهید و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایشان، پایگاه مقاومت بسیج با نام سردار لک‎زایی در روستای کنگ امام داد شهرستان هیرمند به بهره‌برداری رسید.

این مسئول ادامه داد: سردار شهید لک‎زایی یک انسان ولایت‌مدار بود.

وی شهید لک‎زایی را مایه افتخار و اقتدار خطه سیستان دانست و گفت: زندگی این فرمانده غیور سپاه از زوایای مختلف قابل بررسی برای الگو گرفتن است.

نکوئی اضافه کرد: انقلاب اسلامی از جوانان اول انقلاب فرماندهانی لایق و مقتدر مانند سردار شهید لک‌زایی ساخته که سیره زندگی و منش رفتاری ایشان برای نسل جوان الگوی کامل است.

سردار شهید حبیب لکزایی در 25 مهر ماه 1391 در مأموریت کاری و در لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) و در سومین سالگرد شهادت سرداران شهید نورعلی شوشتری و شهید رجب‏علی محمدزاده که به تعبیر سردار شهید لک‌زایی شهدای وحدت، امنیت و خدمت بودند، به فیض شهادت نائل شد و در سایه سپیدارهای ملکوت آرمید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید