جدیدترین مطالب

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در این مراسم با بیان اینکه هر شهید در منطقه و میان اقوام خود به عنوان کانون حفظ هویت اسلامی و حرکت فرهنگی شناخته می شود گفت: با توجه و گرامیداشت این کانون ها می توان هویت دینی نسل های جدید را حفظ کرد.

حجت الاسلام 'نجف لک زایی' افزود: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در ارتقای هویت اسلامی و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن ایفا می کند.

وی با اشاره به بالا بودن ضریب هوشی جوانان سیستان اظهار داشت: با حمایت از مدارس علمیه در سطح منطقه جریان فرهنگی جدیدی قابل شکل گیری است که از لحاظ معنوی، فرهنگی و مذهبی کشورهای همسایه را تغذیه خواهد کرد.

وی از تمام افراد و گروههای همکار در برگزاری این یادواره تقدیر کرد.

امام جمعه زابل نیز در این مراسم گفت: راه سردار شهید حبیب لک زایی ها به پایان نرسیده و اگر جنگ سخت تمام شده اما جنگ نرم همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام 'علی اکبر کیخا' رمز موفقیت شهدا را ولایتمداری آنان دانست و از ملت ایران خواست با تبعیت معض از ولایت فقیه راه آنان را ادامه دهند.

به گزارش ایرنا، در پایان این یادواره از خانواده سردار شهید حبیب لک زایی تجلیل شد.

دومین یادواره سردار شهید حبیب لک زایی و پنجمین یادواره شهدای وحدت، امنیت و خدمت با حضور معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان، امام جمعه زابل، مسوولان شهرستانی و شماری از سران طوایف در سراسری مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد زابل برگزار شد.

سردار شهید حبیب لک زایی جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان 25 مهر سال 1391 همزمان با سومین سالگرد شهدای وحدت پس از تحمل 24 سال رنج ناشی از جراحات و مصدومیت های دوران جنگ در حالی که بیش از 60 ترکش در بدن داشت، به جمع یاران شهیدش برگشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید