جدیدترین مطالب

مدیران مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام، ارتحال عالم وارسته و خدوم خطه دارالولایه سیستان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در پی ارتحال ابوالشهداء حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ «محمد لک زایی اعتمادی» از چهره‌های خدوم و انقلابی خطه ولایتمدار سیستان و پدر معاون سابق امور فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام، دبیرکل مجمع جهانی اهل بيت(ع) و مدیران این مجمع پیام های تسلیتی صادر کردند.

متن پیام حجج اسلام و آقایان «محمد سالار» معاون سابق امور بین‌الملل و مشاور عالی دبیرکل مجمع، «سید علیرضا حسینی عارف» مدیرکل اطلاع رسانی مجمع و مدیرعامل خبرگزاری ابنا، «عباس جعفری» دبیر شورای کتاب مجمع، «صفی الله رمضانخانی» مشاور دبیرکل در امور مجلس، «عباس حاج هادی مسلمان» مشاور دبیرکل مجمع و «هادی خوش آمدی» مدیر امور اجرایی مجمع قم به شرح زیر است:

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاثر و تالم، ضایعه در گذشت عالم ربانی، دانشمند فرزانه حضرت حجة الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد لک زایی را خدمت دوست و برادر گرامیم‌ جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ نجف لک زایی و اخوان و وابستگان آن فقید سعید تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان رضوان ورحمت واسعه الهی را برای آن مرحوم مسئلت می نمایم.

محمد سالار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
عَن أبِي عَبدِ الله علیه‌السلام قال: إذا مات المؤمن الفقيه ثلم في الإسلام ثلمة لا يسدّها شَيء.

استاد گرامی جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر نجف لک زایی دام عزه العالی
و برادران فاضل و ارجمند آقایان شریف، رضا و صادق لک زایی دامت توفیقاتهم

سلام علیکم بما صبرتم؛

ارتحال عالم وارسته، دانشمند مجاهد، روحانی انقلابی و خادم الثقلین، ابوالشهداء "حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد لک زایی (اعتمادی)" موجب تأسف و تأثر گردید.

آن فقید سعید، سالها در کسوت پاک روحانیت، مبلغ معارف قرآن و عترت و مروّج احکام شریعت بود؛ و پس از تحصیل در حوزه‌های علمیه مشهد و قم، با زندگی زاهدانه و فعالیت فداکارانه در منطقه‌ای محروم، اسوه حیات طیبه گردید.

او که از یاران انقلاب اسلامی و رزمندگان سال‌های دفاع مقدس بود، شهدای متعددی را به دین و میهن تقدیم کرد؛ و نفس و نفیس را در راه آرمان های امام راحل(ره) در طبق اخلاص نهاد.

تربیت فرزندانی همچون "سردار شهید حاج حبیب لک زایی" که افتخار سپاه پاسداران بود و همچون شما که زینت حوزه و دانشگاه هستید، فصل درخشان دیگری از آن حیات طیبه است.

این ضایعه اسف بار را به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان(عج) و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، جامعه روحانیت و مردم ولایتمدار سیستان، خانواده‌های شهداء و همه بستگان. شاگردان و مریدان ایشان تسلیت عرض می نمایم.

از خداوند متعال برای شما و بازماندگان صبر و اجر و برای آن عزیز و فرزندان شهیدش، حشر با حضرت سیدالشهداء(ع) را مسألت دارم.

و انا لله و انا الیه راجعون

سید علیرضا حسینی عارف
مدیرکل اطلاع رسانی مجمع و مدیرعامل خبرگزاری ابنا
12 تیر 1398

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

بسم الله الرحمن الرحیم
"انا لله و انا اليه راجعون"

استاد محترم حجت الاسلام والمسلمين دكتر نجف لك زايی "دام عزه"

ارتحال ابوي مكرمتان عالم بزرگوار و خدوم حضرت حجت الاسلام والمسلمين حاج شيخ محمد لك زايي (ره) را از طرف خود و اعضاي محترم شوراي كتاب مجمع جهاني اهل بيت(ع) به شما و اخوان مكرم و ساير بستگان تسليت مي گويم. از خداوند متعال آمرزش و علو درجات آن مرحوم را خواهانم.

عباس جعفری فراهانی
دبير شورای كتاب مجمع
12 تیر 1398

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر لک زایی دام عزه

سلام علیکم؛

برای آنان که در معامله با پروردگار جز خشنودی او را طلب نکردند و در راه این اعتقاد از عزیزترین سرمایه های خویش گذشتند، وعده ای جز بهشت برین نخواهد بود. آنان رضای ربوبی را در کمال بندگی یافتند و سبکبال و آرام راه رجعت به مقصود و معبود را طی نمودند.

مرحوم حاج آقای لک زایی پدر شهید وسردار دوران ایثار و فداکاری، سبکبال پرگشود و به سوی معبود خود شتافت. به روح این پدر والا مقام و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می فرستم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده به ملکوت و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می نمایم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

رمضانخانی
مشاور دبیرکل در امور مجلس
و دبیر کمیته فلسطین نهاد ریاست جمهوری
13 تیر 1398

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

باسمه تعالی

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا لک زایی

ارتحال ابوی گرامیتان را خدمت شما و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.

برادر کوچک شما
عباس حاج هادی مسلمان

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر لک زایی

با کمال تأسف و تأثر درگذشت ابوی گرامیتان را به شما و کلیه بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، علو درجات برای آن مرحوم و صبر و اجر الهی برای شما آرزومندم.

هادی خوش آمدی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شایان ذکر است مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لک زایی، پدر سردار شهید حاج «حبیب لک زایی»، پدربزرگ طلبه شهید «مسلم لک زایی» و ابوالزوجه روحانی شهید «نعمت الله پیغان» بود. آقای «رضا لک زایی» که ماهها گروگان تروریست های تکفیری بود نیز از فرزندان ایشان است.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «نجف لک زایی» معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مشاور دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و آقای دکتر «شریف لک زایی» عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم از تربیت یافتگان دامان پر مهر آن دانشمند راحل هستند.

مرحوم حاج شیخ محمد لک زایی، پس از یک عمر خدمات مستمر علمی، دینی و انقلابی، شامگاه روز سه شنبه 11 تیر 1398 در سن هشتاد سالگی در شهر "زابل" چشم از جهان فرو بست.

* برنامه مراسم تشییع، تدفین و ترحیم

مراسم وداع و تشییع پیکر ابوالشهداء حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد لک زایی اعتمادی، صبح امروز پنجشنبه ۱۳ تیر ماه ١٣٩٨ از محل مصلای المهدی(عج) شهرستان زابل به سمت گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان نیمروز برگزار و پیکر پاک آن فقید در کنار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

مراسم بزرگداشت آن عالم ربانی و مردمی، در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه در محل گلزار شهدای حضرت رسول اکرم شهرستان نیمروز، مجتمع فرهنگی سردار شهید حاج حبیب لک زایی برگزار می گردد.

مراسم روز سوم نیز شنبه ۱۵ تیرماه از ساعت ۱۷ در مسجد و حسینیه گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان نیمروز برگزار خواهد شد.

(نیمروز یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان است که 10 کیلومتر تا زابل، 220 کیلومتر تا زاهدان و 1823 کیلومتر تا تهران فاصله دارد. مرکز این شهرستان، شهر "ادیمی" است.)

برنامه مراسم قم متعاقباً اعلام می گردد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید