جدیدترین مطالب

نماينده زاهدان با انتقاد شديد از وزارت امور خارجه به خاطر اهمال در برابر شرارت‌هاي عبدالمالك ريگي گفت: وزارت امور خارجه بي‌عرضه است.

حسين علي شهرياري نماينده زاهدان در حاشيه جلسه علني امروز يكشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به شرارت‌هاي عبدالمالك ريگي و با بيان به اين كه اين شرور در پاكستان پناه گرفته است، گفت: متاسفانه وزارت امور خارجه كشورمان پيگيري‌هاي لازم را جهت استرداد مجرمين انجام نمي‌دهد و در واقع نقش يك توريست و جهانگرد را دارد.

وي تاكيد كرد: از سالها پيش جمهوري اسلامي ايران و پاكستان قرارداد استرداد مجرمين را امضا كردند و ايران در حال حاضر مي‌تواند از اين قرارداد براي استرداد اشراري همچون عبدالمالك ريگي استفاده كند، اما ديپلماسي فشل و ناكارآمد مانع تحقق اين امر است.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد:همه مسئولان ايران مي‌دانند كه ريگي مسئول شرارت‌هاي اخير و به شهادت رساندن بهترين پاسداران و فرزندان اين مرز و بوم است كه در خاك پاكستان حضور دارد اما نمي‌دانيم چه ملاحظاتي وجود دارد كه ايران در برابر دولت پاكستان كه توان اداره مردمش را ندارد، سكوت پيشه كرده است.

شهرياري با بيان اين كه در سالهاي گذشته جمهوري اسلامي ايران پايگاه منافقين در خاك عراق را با حمله هوايي منهدم كرد اظهار داشت: ايران بايد پايگاه ريگي در پاكستان را هدف قرار داده و اگر توان اين كار را ندارد از طريق سازمان ملل و دادگاه لاهه عليه اين گروه اشرار شكايت كند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید