جدیدترین مطالب

tasooki289.jpg انبیاء و اولیاء الله در روز قیامت تنها در محضر شهیدان از مرکب پیاده می‏ شوند و این نشان از عظمت والای شهدا دارد. زیارت شهدا یکی از بهترین اعمال است و زیارت شهدا، زیارت کسانی است که در نزد خداوند روزی می خورند و حیات جاودانه دارند. باید برنامه‏ای برای بازدید از مناطقی در استان چون تاسوکی، پیشین، شورو، لار و ... همچون اردوهای راهیان نور ایجاد کرد.
سلیمانی: برگزاری پنج ساله یادواره شهدا در ادیمی جلوه‏گر یک سنت مقدس است.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ  ابنا ـ  پنجمین یادواره شهدا، شهیدان روحانی فاجعه تروریستی تاسوکی، شهیدان گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهر ادیمی و شهیدان بخش پشت آب شهرستان زابل با حضور قریب سی هزار نفر در آستان مقدس گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهر ادیمی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان گفت: اگر گرد و غبار زندگی روزمره را از چشمانمان دور کنیم و کمی با انصاف و وجدان به اطراف بنگریم خواهیم دید که فراسوی هیاهوهای مادی که ما را در خودش غرق کرده است، رجال الهی نیز پیدا می‏شوند که خالصانه برای اسلام کار می‏کنند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی با اشاره به خیزش اسلامی در چندین کشور، اظهار داشت: قطعاً این افراد سمت و سوی الهی را پیشه نموده و چشم به دخایر دنیایی ندارند.

وی انقلاب اسلامی را پشرو و الگوی مؤثری برای جهان دانست که مسیر حق را به همگان نشان داده است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: در گذشته چهره‏های برخی ممالک و نظام ها مخفی و پشت ماسک بود نظیر حمایت‏هایی که سعودی‏ها و وهابی‏ها از گروهک جندالشیطان داشتند، اما امروز این چهره آنان کامل روشن شده است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: انبیاء و اولیاء الله در روز قیامت تنها در محضر شهیدان از مرکب پیاده می‏شوند و این نشان از عظمت والای شهدا دارد.

امام جمعه زاهدان گفت: زیارت شهدا یکی از بهترین اعمال است، زیرا زیارت آنان، زیارت کسانی است که در نزد خداوند روزی می خورند و حیات جاودانه دارند.

نماینده ولی فقیه خاطرنشان ساخت: برگزاری یادواره شهدا در آخرین پنجشنبه سال در گلزار شهدای ادیمی به مدت 5 سال، جلوه‏گر یک سنت مقدس است.

وی همچنین افزود: باید برنامه‏ای برای بازدید از مناطقی در استان چون تاسوکی، پیشین، شورو، لار و ... همچون اردوهای راهیان نور ایجاد کرد.

گفتنی است فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل، سرهنگ محمد ناظری هم در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به همه شرکت کنندگان، با اشاره به فرمایش مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‏ای که می‏فرمایند: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست از تمام دست اندرکاران و حضور عظیم و گسترده مردم و دستگاهها در این مراسم تشکر و قدردانی نمود.

تلاوت قرآن، خیرمقدم توسط فرمانده محترم بسیج شهرستان زابل و بخشدار پشت آب، اجرای دو سرود توسط گروه هزار نفری دانش آموزان و سخنرانی یکی از بزرگان طوایف و همچنین اجرای موسقی شهید و سخنرانی فرمانده سپاه اسبق استان سیستان و بلوچستان، از دیگر برنامه‏های اجرا شده در یادواره پنجمین سالگشت شهدای تاسوکی در شهرستان ادیمی بود.

گفتنی است در 25 اسفند 1384 بیش از بیست نفر از ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام در جاده زاهدان به زابل در منطقه تاسوکی توسط گروهک تروریستی جندالشیطان به شهادت رسیدند.

آخرین جنایت تروریستی این گروهک در روز تاسوعای حسینی در چابهار اتفاق افتاد که در اثر آن جمع زیادی از ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام به شهادت رسیدند. در میان شهدای این حادثه کودکی دو ماهه و مادرش و ده دانش آموز حضور داشتند.

مولوی حقیقی: شهادت افتخاری است که مایه مباهات همه است.

مردم سیستان افتخارشان این است که شهید دادن و آماده شدن برای شهید شدن را از مکتب علوی آموخته‏اند. ملت‏هایی که در تمدن اسلامی به سر می‏برند افتخارشان این است که با فرهنگ شهادت همراه و محشور هستند.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ پنجمین یادواره شهدا، شهیدان روحانی فاجعه تروریستی تاسوکی، شهیدان گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهر ادیمی و شهیدان بخش پشت آب شهرستان زابل با حضور قریب سی هزار نفر در آستان مقدس گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهر ادیمی برگزار شد.

سردار علی مولوی حقیقی سخنران دیگر این مراسم گفت: مردم سیستان افتخارشان این است که شهید دادن و آماده شدن برای شهید شدن را از مکتب علوی آموخته‏اند.

مشاور امور ایثارگان استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: شهادت افتخاری است که مایه مباهات همه ما است.

فرمانده اسبق سپاه استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ملت‏هایی که در تمدن اسلامی به سر می‏برند افتخارشان این است که با فرهنگ شهادت همراه و محشور هستند.

سردار مولوی حقیقی با اشاره به خیزش و بیداری اسلامی جوامع گفت: رشد، بیداری و آگاهی ملت‏های مسلمان در بین تمام انسانها زبانزد است و این راه روشن و پر افتخار از زمان حضرت نبی مکرم اسلام در جوامع بشری می‏باشد.

گفتنی است فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل، سرهنگ محمد ناظری هم در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به همه شرکت کنندگان، با اشاره به فرمایش مقام عظمای ولایت که می فرمایند: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست از تمام دست اندرکاران و حضور عظیم و گسترده مردم و دستگاهها در این مراسم تشکر و قدردانی نمود.

تلاوت قرآن، خیرمقدم توسط فرمانده محترم بسیج شهرستان زابل و بخشدار پشت آب، اجرای دو سرود توسط گروه هزار نفری دانش آموزان و سخنرانی یکی از بزرگان طوایف و همچنین اجرای موسقی شهید و سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه زاهدان آیت الله سلیمانی از دیگر برنامه‏های اجرا شده در یادواره پنجمین سالگشت شهدای تاسوکی در شهرستان ادیمی بود.

  گفتنی است در 25 اسفند 1384 بیش از بیست نفر از ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام در جاده زاهدان به زابل در منطقه تاسوکی توسط گروهک تروریستی جندالشیطان به شهادت رسیدند.

آخرین جنایت تروریستی این گروهک در روز تاسوعای حسینی در چابهار اتفاق افتاد که در اثر آن جمع زیادی از ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام به شهادت رسیدند. در میان شهدای این حادثه کودکی دو ماهه و مادرش و ده دانش آموز حضور داشتند
.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید