جدیدترین مطالب

پدر شهيدان اسحاق و محسن رنجوري مقدم، بر اثر بيماري و کهولت سن دار فاني را وداع گفت. پيکر پدر شهيدان رنجوري مقدم با حضور مردم و مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان سيستان و بلوچستان و ديگر مسئولان استان سیستان و بلوچستان تشييع و در قطعه اصحاب شهداي شهرستان زابل به خاک سپرده شد.

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
غلام‌محمد محسني‌فر (رنجوري مقدم) پدر شهيدان اسحاق و محسن رنجوري مقدم، بر اثر بيماري و کهولت سن در شهر زابل دار فاني را وداع گفت.
 
به گزارش ايسنا، پيکر پدر شهيدان رنجوري مقدم با حضور مردم و نیز مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان سيستان و بلوچستان و ديگر مسئولان استاني و شهرستاني تشييع و در قطعه اصحاب شهداي شهرستان زابل به خاک سپرده شد.
 
اسحاق رنجوري مقدم و شهيد محسن رنجوري مقدم از پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بودند و به ترتيب در سال 73 در مبارزه با اشرار منطقه و در سال 62 در منطقه عملياتي والفجر یک به درجه رفيع شهادت نائل آمدند. فرزند ديگر غلام‌محمد محسني‌فر، حسينعلي رنجوري مقدم جانباز 30 درصد دفاع مقدس است.

خداوند ایشان را غریق رحمت کند و با اولیا ء الله محشور فرماید. همچنین به خانواده و دیگر وابستگان محترم رنجوری مقدم تسلیت گفته و از خداوند برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید