جدیدترین مطالب

اشرار و تروریست‌های مسلح مزدور استکبار جهانی شامگاه 25 اسفندماه 84 با بستن محور زابل به زاهدان 23 نفر از مردم بی گناه و مسافران عبوری را با رگبار گلوله به شهادت رساندند و تعدادی را نیز به اسارت بردند.
مجموعه نمایشی واقعه تاسوکی به شرح ماجرای عملیات ددمنشانه این گروهک در منطقه تاسوکی زابل و وضعیت اجتماعی و نا امنی ناشی از فعالیت اشرار در منطقه زابل می‌پردازد.
این مجموعه نمایشی در 6 قسمت 30 دقیقه‌ای تولید شده که از چهارشنبه 30 فروردین 1391 هر روز ساعت 17:30 در برنامه «باغ تماشا» رادیو معارف پخش خواهد شد.
این گزارش می افزاید، مجموعه نمایشی «واقعه تاسوكي» به تهیه کنندگی مينا ايزديار؛ نویسندگی و سردبيري فاطمه رنجبران؛ کارگردانی جواد پيشگر؛ گويندگي مهدي طهماسبي و با هنرنمایی هنرمندانی چون مهدي نميني مقدم، محمد حسين مجدزاده، مونا صفي، احمد لشيني، حميد رضا هدايتي، مريم سپه‌دار، عرفان ابراهيمي، احمد ايراني خواه، سعيد فرضي، راضيه موميوند، كرامت رودساز و محمد يگانه، و با صدابرداری علي حاجي نوروزي و افكت نرگس موسي پور، در شش قسمت 30 دقيقه‌اي تولید شده که از چهارشنبه، 30 فروردين ماه جاري هر روز ساعت 17:30 در برنامه «باغ تماشا» راديو معارف پخش خواهد شد.
گفتنی است همزمان با پخش این نمایش، امکان دانلود این مجموعه از قسمت بایگانی برنامه های رادیو معارف ذیل برنامه باغ تماشا وجود دارد.
مطالب مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید