جدیدترین مطالب

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به اتفاق هیات همراه و شماری از مدیران سیستان و بلوچستان با حضور در محل یادمان شهدای حادثه تروریستی ˈتاسوکیˈ با ذکر فاتحه به ساحت مقدس شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا، ˈمحمد شریف ملک زادهˈ صبح دوشنبه به همراه شماری از معاونین و مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و مسوولان سیستان و بلوچستان با حضور در یادمان شهدای تاسوکی، با آرمانهای شهیدان تجدید میثاق کردند.

معاون رییس جمهوری در بازدید از یادمان شهدا ضمن محکوم کردن جنایات تروریستها در سیستان و بلوچستان گفت: استکبار جهانی برای ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی و دلسرد کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی از هیچ توطئه و دسیسه ای فروگذار نیست.

وی اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران بویژه مردم مرزدار و غیور شیعه و سنی سیستان و بلوچستان چون جان شیرین خود از آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری و دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت و پاسداری می کنند.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: دولت خدمتگذار عنایت ویژه ای به مناطق محروم و دور افتاده دارد که اجرای هزاران طرح کوچک و بزرگ در سیستان و بلوچستان نمونه ای از نگاه عدالت محور رییس جمهوری و دولت مهرورز است.

به گزارش ایرنا، اشرار و تروریستهای گروهک منحرف در 25 اسفند سال 1384 با مسدود کردن محور ارتباطی زابل - زاهدان در محدوده تاسوکی 24 نفر از مسافران و مردم عادی را به شهادت رسانده و تعدادی دیگر را به گروگان بردند.

تاسوکی در فاصله 100 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

بر اساس این گزارش معاون رییس جمهور پس از این دیدار برای شرکت در جشنواره صدای بهار عازم محل اثر باستانی ˈشهر سوختهˈ شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید