جدیدترین مطالب

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران سيستان و بلوچستان از برگزاری 10 يادواره شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

محمود غلامی، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران سيستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه سیستان و بلوچستان، گفت: در هفته دفاع مقدس 10 يادواره شهدا در این استان برگزار می‌شود.

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران سيستان و بلوچستان بيان كرد: تقدير از خانواده‌های شهدا، ديدار مسئولان با خانواده شهدا، رزمندگان و ايثاگران و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

غلامی برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام خانواده‌های شهدا به مشهد مقدس و حج تمتع و اختصاص سهميه حج به جانبازان 80 درصد را از ديگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سيستان و بلوچستان عنوان كرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از برگزاری يادواره‌های شهدا در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: در راستای گراميداشت ياد و خاطره شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، تعداد 10 يادواره شهدا در گلزار شهدای 10 شهرستان سيستان و بلوچستان در روز چهارم مهرماه امسال برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید