جدیدترین مطالب

حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار سردار احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي با بيان اين مطلب که دفتر شهادت براي نيروي هرگز بسته نشده است، خاطر نشان کردند: نيروي انتظامي بايد بسيار هوشيار و دقيق باشد و درست است که نيروهاي انتظامي جان بر کف براي پاسداري از کشور حاضرند از جان خود بگذرند اما بايد تا انجا که امکان دارد بايد کمتر شهيد بدهيم و اين راهش تنها مرزشناسي و مرز بندی است.

به گزارش خبرنگار اسراء نيوز: سردار احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي و هئيت همراه که براي بازديد از مرکز بصيرت ناجا به قم سفر کرده بود با حضور در محل بنياد بين المللي علوم وحياني اسراء باحضرت آيت الله جوادي آملي ديدار و گفتگو کردند.

در اين ديدار حضرت آيت الله جوادي آملي در سخناني شيطان را تنها دشمن حقيقي و مشترک همه انسانها برشمردند و فرمودند:
مشکل همه ما اين است که ما يک دشمن قسم خورده داريم به نام شيطان که لحظه اي ما را رها نميکند و آن دشمن حقيقي و مشترک همه انسانهاست و شيطان تنها دشمني است که هرگز نمي شود با او صلح کرد و اين دشمن تا ابروي انسان را نريزد دست بردار نيست.

معظم له ادامه دادند:
بر خلاف مسائل علمي که تکرار آن براي انسان ملال اور و خسته کننده است ما همواره نيازمند نصيحت هاي اخلاقي و ديني هستيم چرا که شيطان همواره به سراغ ما مي آيد و هر لحظه ما در معرض وسوسه هاي او هستيم .

ايشان در بيان مفهوم حقيقي بصيرت فرمودند:
بصيرت در واقع درک اهميت حقيقي آبرو و تهديد هر لحظه آن توسط شيطان است.

حضرت آيت الله جوادي آملي ادامه دادند:
طرح هاي بصيرت افزايي نيروي انتظامي بايد مستمر و دائمي باشد چرا که اگر کسي به سبب بي بصيرتي مصلوب الحيثیه شد تاريخ مصرفش مي گذرد و بايد هر روز و شب اين مطلب به نيروهاي انتظامي يادآوري شود.

ايشان در خصوص برخورد نيروي انتظامي با افراد بدحجاب اذعان داشتند:
نيروي انتظامي بايد از جنبه نصيحت و با حفظ موازين اخلاقي و نه آمرانه حفظ حجاب را به افراد بدحجاب متذکر شود که در اين صورت به وظيفه خود به درستي عمل کرده است.

معظم له در فراز ديگري از فرمايشات خود حادثه تلخ شهادت چندي از سربازان نيروي انتظامي را در سراوان يادآور شدند و فرمودند:
اين حادثه قلب ما را بسيار رنجاند و بايد جلو تکرار اين گونه حوادث گرفته شود.

ايشان با بيان اين مطلب که دفتر شهادت براي نيروي هرگز بسته نشده است، خاطر نشان کردند:
نيروي انتظامي بايد بسيار هوشيار و دقيق باشد و درست است که نيروهاي انتظامي جان بر کف براي پاسداري از کشور حاضرند از جان خود بگذرند اما بايد تا انجا که امکان دارد بايد کمتر شهيد بدهيم و اين راهش تنها مرزشناسي و مرز بندی است.

ايشان استفاده از سربازان بومي آشنا به منطقه عملياتي را از راه هاي کاهش تلفات در حوادث مشابه با حادثه سراوان دانستند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید