جدیدترین مطالب

ترور روحانيان شيعه حربه پوسيده تفرقه مذهبي است

طلاب و فضلاي سيستان و بلوچستان مقيم قم با انتشار اطلاعيه اي به مناسبت شهادت حجت الاسلام مهدي توکلي، امام جماعت يکي از مساجد خاش خواستار پي گيري مسوولان براي دستگيري عاملان اين جنايت خونين شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در زاهدان، طلاب و فضلاي سيستان و بلوچستاني مقيم قم با انتشار اطلاعيه اي به مناسبت ترور ناجوانمردانه روحاني شهيد حجت الاسلام مهدي توکلي، امام جماعت يکي از مساجد شهرستان خاش آورده اند: بار ديگر تاريخ تكرار شد و شب قدر تير ابن ملجم مرادي از آستين وهابيت شعله‌ور شد و سرباز گمنام ديگري از قبيله نور محاسن خود را به خون خضاب نمود و بر سجاده آتش نماز عشق را اقامه كرد.
در ادامه اين بيانيه آمده است: روحاني شهيد مهدي توكلي كه با هجرت خويش تعليم را به تبليغ آراست و مشق اجتهاد را با شيرازه جان تحرير نمود، مصداق واقعي عالم عامل بود. او با عمل به آيه 122 سوره توبه از امتحان الهي سربلند بيرون آمد و همچون شاه ولايت از محراب خون به حريم يار پرواز كرد.
در ادامه بيانيه تصريح شده است: صهيونيسم بين‌الملل كه بيداري و احياي آن اسلام را عامل افول و فروپاشي قدرت پوشالي خود دانسته و از حمله به مرزهاي زميني نااميد و مأيوس شده‌اند به حربه پوسيده تفرقه مذاهب روي آورده‌اند. روزي در تركيه مفتيان وهابي عربستان را بازي داده و حكم تخريب قبور مطهر عتبات عاليات را صادر كردند و امروز در سفره خون روزه خود را افطار مي‌كنند.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: اين جنايت كه استمرار جنايت تاسوكي و ديگر حوادث استان بود، ثمر ديگري بر حقانيت ما مي‌باشد. دشمن كه از منطق بي‌بهره بوده و در ميدان عقيده قافيه را باخته است به اين بازي‌هاي كودكانه مبادرت مي‌ورزد. بدخواهان و كوردلان بدانند كه با رفتن اين عزيزان خللي در صف فولادين ملت به وجود نيامده و مردم ما فريب اين شيطنت‌ها را نمي‌خوردند و با حضور در راهپيمايي جهاني روز قدس پاسخي دندان شكن به اين ياوه‌گويي‌هاي نوچه‌هاي داخلي و خارجي آنان مي‌دهند.
در پايان  اين بيانيه اشاره شده است: نام زيباي مهدي كه به مزين به شهد شيرين شهادت گرديد آرزوي ديرينه همه ما است، خون به ناحق ريخته شهداي عزيز، ما را در پاسداري از مرزهاي عقيدتي و اعتلاي فرهنگ جعفري استوارتر و پايدارتر مي‌كند. از مسؤولين امنيتي استان انتظار داريم عوامل به وجود آورنده حوادث مذكور به مردم معرفي شده و عاملين اجرايي آن به دار مجازات آويخته شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید