جدیدترین مطالب

 در آستانه‌ی دومین سالگرد شهادت مظلومانه‌ی خفته در خونان حادثه‌ی هولناک تاسوکی:
برای دومین سال متوالی سالنامه‌ی شهدای تاسوکی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان این سالنامه بازتاب‌های فاجعه‌ی تاسوکی را در جملات کوتاه و با محتوا از همه‌ی صاحب‌نظران و گروه‌ها و اشخاص و صاحب منصبانی که متن گفته و نوشته‌ی در دست‌رس گردآورندگان و تنظیم‌کنندگان این سالنامه بوده را پوشش داده است.

این گزارش حاکی از آن است که در صفحات آغازین این سالنامه گوشه‌ای از بیانات حضرت امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری به همراه تصویر ایشان در مورد وحدت و انسجام اسلامی آمده و در صفحات بعد سخنانی از مراجع تقلید و ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر احمدی نژاد در خصوص مظلومیت شهدای تاسوکی و عمق این فاجعه آورده شده است.

در این سالنامه علاوه بر سخنان تعدادی از اعضای محترم هیئت دولت، سخنان مسئولین استان و تعدادی از روشن‌فکران کشور در خصوص این فاجعه‌ی دردناک، بخش‌هایی از خاطرات رضا لک زایی، دانشجوی گروگان این فاجعه‌ی تروریستی، دوبیتی‌هایی از شعرای استان در این خصوص، بخش‌هایی از بیانیه‌ها و ابراز هم‌دردی‌های افراد و گروه‌های مختلف و در نهایت گلچینی از زندگی‌نامه‌ی هر یک از شهدای تاسوکی به شیوه‌ای زیبا در بالای صفحات این سالنامه گنجانده شده است.

گفتنی است در سال گذشته طی دو مرحله ده هزار نسخه ازاین سالنامه منتشر شد که مورد استقبال بسیار گسترده‌ای قرار گرفت.

این سالنامه توسط رهروان راه شهدا تهیه و تنظیم شده است که در مقدمه‌ی این سالنامه گردآورندگان هدف از این کار را ارج گذاری به مقام شامخ شهدای به خاک و خون خفته‌ی تاسوکی و ارزش نهادن به شهید و شهادت ذکر کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا هم با اعلام خبر انتشار سالنامه شهداي تاسوكي نوشت

دومين سالنامه شهداي تاسوكي در آستانه دومين سالگرد شهادت اين عزيزان و آغاز سال نو شمسي منتشر شد.

به گزارش ايرنا، سالنامه ‪ ۱۳۸۷‬شهدا تاسوكي با تلاش فراوان گروه رهروان شهدا در شمارگان ‪ ۱۰‬هزار جلد چاپ و منتشر شد.

در اين سالنامه خواننده بازتاب جنايت بزرگ تاسوكي را در نظرگاه مسوولان، گروه‌ها و صاحبنظران مختلف مطالعه مي‌كند.

همچنين در اين تقويم بر خلاف سال گذشته علاوه بر پرداختن به زندگينامه شهدا به بازتابهايي كه با شكافتن ابعاد و لايه‌هاي آن دل هر انسان آزاده‌اي به درد و رنج مي‌آيد، توجه شده است.

نخستين سالنامه شهدا تاسوكي اوايل امسال در ‪ ۹‬{ده} هزار جلد منتشر شده بود.

گروهك تروريستي شامگاه ‪ ۲۵‬اسفند ‪ ۸۴‬با مسدود كردن محور ارتباطي زابل زاهدان در اقدامي جنايتكارانه ‪ ۲۲‬نفر از مسافران عبوري و مردم بيگناه را با دستان و چشمهاي بسته با رگبار گلوله به شهادت رساند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید