جدیدترین مطالب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تاسوکی، دومین یادواره شهدای فاجعه تروریستی تاسوکی به ویژه شهدای روحانی این فاجعه، شهیدان حجج الاسلام نعمت الله پیغان و مسلم لک زایی با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین، و امت شهید پرور سیستان برگزار می شود. این مراسم ساعت پانزده بعد از ظهر روز دوشنبه بیست و هفتم اسفندماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، در محل گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهر ادیمی برگزار خواهد شد. از عموم علاقمندان دعوت به عمل آمده در این مراسم معنوی شرکت کنند.

مسئول روابط عمومی گلزار شهدای حضرت رسول شهر ادیمی زابل گفت: دومین یادواره‌ی شهدای مظلوم تاسوکی در 27 اسفندماه جاری با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مردم و مسئولان در گلزار شهدای شهر ادیمی برگزار می‌شود.
مهدی لک زایی در گفت‌وگو با
خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ی سیستان و بلوچستان، هدف از برگزاری این یادواره را گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی به خون خفتگان مظلوم حادثه‌ی تأسف‌بار تاسوکی خصوصاً دو شهید روحانی حجت‌الاسلام پیغان و مسلم لک زایی، تجلیل از مقام شامخ شهدا و الگوگیری جوانان از آن‌ها ذکر کرد.
وی اظهار داشت: تلاش شده است در این یادواره، سال‌نامه‌ی شهدای تاسوکی، کتاب موانع و عوامل انسجام اسلامی نوشته‌ی شهید نعمت‌الله پیغان و زندگی‌نامه‌ی شهدای آرام گرفته در گلزار شهدای حضرت رسول(ص) شهر ادیمی بین مدعوین توزیع شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید